nowości września! Kat von D, Mac, Orientana, Laura Mercier..

Hej! 

We wrześniu miałam kupić najpotrzebniejsze rzeczy oraz to, co akurat mi się kończy. Tak naprawdę przez większą część miesiąca cieszyłam się, że naprawdę udało mi się ograniczyć zakupy, ale... jakoś i tak się tego nabierało.. 



1. Kat von D, shade+light eye



Weszłam zapytać się kiedy dokładnie wchodzi Kat do Sephory, a Pani skierowała mnie do pełnej szafy.. Chciałam tylko podotykać wszystkiego po kolei, ale po pomacaniu cieni przepadłam! Byłam mega podekscytowana, jakaś Pani obok mnie też się zachwycała, a mój chłopak chciał już iść więc rzucił ''bierz i idziemy''. I wzięłam. I kupiłam.. :) Ta paletka była na mojej urodzinowej wishliście, więc byłaby moja prędzej czy później <3
Urodzinowa wishlista - > klik


2.MAC,  podkład studio fix NC15



Potrzebowałam podkładu na wesele, lekkiego i kryjącego, który nie wygląda sztucznie. Zdecydowałam się właśnie na studio fix. Chciałam zamówić go przez internet, ale gdy już weszłam do Mac'a sprawdzić kolor od razu go kupiłam - musiałam go potestować przed imprezą! Ekspedientka stwierdziła, że ''na pewno jesteś NC15''. Niby sprawdziła go na szyi, ale i tak trochę żałuję, że nie wzięłam NC10, bo ten jest odrobinę zbyt ciemny. Na szczęście na tyle, że wygląda to dobrze i prawdopodobnie widzę to tylko ja :D Tenpodkład również był na mojej urodzinowej wishliście!

3. Orientana, bio maska-esencja Algi filipińskie



Dla mnie ten krok w pielęgnacji to totalna nowość! Nigdy nie stosowałam jako tako esencji, ani typowo całonocnych masek. Ten kosmetyk jest i maską, i esencją jednocześnie! :) Wersja Algi filipińskie jest przeznaczona skórze tłustej i mieszanej, ma za zadanie regulować wydzielanie się sebum, łagodzić stany zapalne,zmniejszać widoczność porów, a przy tym nawilżać! Żelową bazą jest tutaj.. konjac! :)


4. Kosmetyki z oliwą z Grecji



Takie mini prezenty dostałam od teściów z Grecji! :) Wszystko oparte na oliwie z oliwek i pięknie pachnące.

5.Laura Mercier, translucent loose setting powder



Kupiłam go na promocji w Douglas, ale wciąż uważam, że nawet po zniżce jest to bardzo drogi puder. Chcę go jednak sprawdzić, bo wszystkie mejkapowe insta girls go używają i zachwalają pod niebiosa. Podobno nie ma lepszego pudru do cery tłustej :) To już trzeci kosmetyk w tym miesiącu z wishisty !

6. Mac, mini pomadki



Mam jedną pomadkę Mac, którą uwielbiam! Przyjaciółka ze Stanów przywiozła taką mini czwóreczkę maczków w mega uroczych opakowaniach. Niestety nie wiem, czy ten zestaw dostępny jest u nas. Za to kolory które tu mam i wykończenia znajdziecie w standardowej kolekcji, więc będzie o nich cały post <3

7. Topshop, cień duochrom



Odkąd go zobaczyłam u Maxi zachwycałam się nim! Ten cień to czyste szaleństwo - mieni się na różowo, fioletowo, niebiesko.. Jak tylko dowiedziałam się, że rzucili te cienie do Tk maxx, chciałam kupić wersję z zielenią. Przeszukałam całe stanowisko i znalazłam tylko tę jedną sztukę i to dobrze zabezpieczoną :D

8. Nacomi, olej macadamia



Olei do włosów nigdy za dużo! Poszłam po płyn micelarny do Hebe z Nacomi, a że było 1+1 dorwałam właśnie ten olej. Moje włosy świetnie reagowały na produkty, które go zawierały, więc liczę, że się sprawdzi! :) Dodatkowy plus za pompkę!


9. Nacomi, płyn micelarny



Coraz częściej sięgam po polskie kosmetyki, staram się również by składy były naturalne. Chcę się również bliżej poznać z marką Nacomi, a akurat mam micela na wykończeniu. :) Nie znalazłam nic konkretnego na temat tego płynu, więc jeśli miałaś go przyjemność używać daj znać co sądzisz.

10.L'biotica, plastry na pięty



Wiem, że sezon na pokazywanie pięt już minął :D ale ja lubię testować takie rzeczy. Plastry widziałam po raz pierwszy, więc wzięłam je zamiast nawilżających skarpetek. Trzeba je trzymać 8-12 h więc najlepiej założyć je na noc. Niedługo testy, a jestem mega ciekawa tej nowinki.

11. Golden Rose, żel do brwi i kredka do brwi



Malowanie brwi kredką to dla mnie najszybsza i najwygodniejsza metoda. Aktualnie używam pomady, ale idąc na 8 na zajęcia nie chce mi się wstawać wcześniej, żeby malować sobie brwi.. :) Liczę, że się polubimy! Żel do brwi akurat mi się kończy, a ten z Golden Rose podobno świetnie trzyma włoski przez wiele godzin - tego właśnie potrzebowałam :)

12. Oliwia Garden, szczotka do torebki i Cameleo ekspresowa odżywka



Oba produkty kupiłam z gazetą face&look,która kosztowała 10zł! :) Takiej szczotki nie mam, a miałam w planach kupić sobie małą do torebki, tak żeby móc ją nosić na uczelnie. Moje długie włosy po wietrze są nieźle splątane, więc liczę, że uchroni mnie ona przed wyrywaniem połowy kłaków po powrocie do domu :)
Odżywkę spróbuję sobie na jakimś wyjeździe - jest jej naprawdę sporo i myślę, że akurat wystarczy mi na jeden raz.

13. Tami, bawełniane chusteczki ; Laura Conti,zmywacz do usuwania lakieru hybrydowego: Theathric, bibułki matujące



Chusteczki znam i uwielbiam! Dokupiłam je sobie w rodzinnym mieście i zostawiłam w domu.
Na szybko potrzebowałam też czegoś do zmywania hybryd, nie było czasu na latanie po mieście, więc kupiłam aceton dostępny w Rossmannie. Był tani, ma taką ''pompkę'' i jest mały. :)
Bibułki wzięłam w ostatnim momencie, gdy przypomniało mi się, że mogą się przydać na weselu. Na wesele ich oczywiście zapomniałam, ale zamierzam je nosić na uczelnie :D

uf.. co z moich nowości znasz? :) A może sama coś z tych kosmetyków masz w planach kupić?

Buziaki
Oktawia

22 komentarze:

  1. Dużo fajnych nowości. U mnie puder Laury czeka na swoją kolej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej bio maski z orientany jestem chyba najbardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze ją testuję, ale wstepnie jestem bardzo zadowolona! :)

      Usuń
  3. Mini pomadki Mac są urocze, u nas takich cudów nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądają bosko! zdobią również toaletke, oprócz tego że ślicznie prezentują się na ustach :D

      Usuń
  4. Laura Mercier wszyscy go wychwalają tez jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka kat von d jest śliczna. Z produktów Nacomi powinnaś byc zadowolona ☺ miałam kremy arganowy na twarz i pod oczy i byłam bardzo zadowolona. Aczkolwiek teraz testuje maskę 3w1 tak zachwalana i na obecna chwilę moge powiedzieć że kiepsko się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Nacomi mam love/hate relationship - sa produkty naprawde swietne jak np peeling borówkowy, a za takie średniaki jak niektore olejki do wlosow :)
      a paletka, co tu duzo mowic.. Mega mi sie podoba!

      Usuń
  6. Same świetne nowości, najbardziej ciekawi mnie puder Laura Mercier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ależ cuda, chyba najlepsze nowości jakie widziałam od długiego czasu :) Czekam na wyniki testów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Większa część jest już w użyciu, bo starałam się kupić to czego potrzebuję :D

      Usuń
  8. Mam Tami, bibułki Theatric, a nad pudrem Laury Mercier w Douglasie na promocji długo się zastanawiałam... ;)
    Bardzo ciekawa jestem tych plastrów na pięty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia <3 i kosmetyki. Bardzo ciekawa jestem tych plastrów na pięty. i przydały by mi się takie mini szmineczki <3 Mam odwieczny problem z doborem koloru i masę kosmetyków marnuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a plastry na piety opisalam na instagramie, wiec zajrzyj : kosmetykowyzawrotglowy :)
      a szmineczki, prawda - swietna sprawa!

      Usuń
  10. O kurcze, ja już od dawna choruje na te cienie z topshopu. Nie wiedziałam że dali je do Tk Maxx, muszę sprawdzić czy tutaj w Niemczech też są :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie sprawdzaj! kupowalam je w sumie niedawno, wiec jest cien szansy :D

      Usuń
  11. Bio maska z algami filipińskimi-zdecydowanie u mnie zwycięża. Działa rewelacyjnie i z czystym sumieniem mogę polecić każdej posiadaczce skóry tłustej/mieszanej. Stosuję jako kurację oczyszczającą lub z częstotliwością maski(2-3 razy w tyg.) i działa fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger