Urodzinowa wishlista!

Hej!

23.08 - dla mnie to zawsze wyczekiwany i wyjątkowy dzień. Dzień moich urodzin! W tym roku kończę 21 lat, choć zawsze powtarzam, że ciągle mogłabym mieć 18 :) Z okazji mojego oczka chcę się z wami podzielić moimi kosmetycznymi zachciankami.


1. Kat von D Shade + Light Eye Contour Palette 

Wersja shade +light do oczu chodzi za mną od bardzo dawna, dlatego że nie mam dobrej jakościowo, podstawowej palety z cieniami matowymi. Dodatkowo są tutaj trzy pudry do konturowania, więc liczę na to, że mimo swoich rozmiarów będzie idealna do podróżowania. Marka ma być dostępna w Polsce pod koniec września, a ja już od miesiąca nie mogę się doczekać! <3

2. Benefit Hoola Lite 

Do normalnej Hooli jakoś niespecjalnie mnie ciągnęło, chociaż przymierzałam się do niej kilkukrotnie, chodziłam do Sephory, macałam, sprawdzałam kolor.. No właśnie. Jestem blada i wiele bronzerów wygląda na mnie niezbyt korzystnie. Wersja lite jest dużo jaśniejsza i mam nadzieję, że będzie mi pasować! Jak narazie zachwycam zdjęciami na instagramie jak wygląda ten bronzer u innych. Będzie mój jak zdenkuję Kobo (klik), bo chcę troche uszczuplić moje zapasy kosmetyczne.
Hoola lite dostępna jest w Sephorze(klik) w cenie 165zł.

3. Nars, Radiant Creamy Concealer 

Na punkcie korektorów mam bzika odkąd poważnie zachorowałam. Niestety borykałam się wtedy z ogromnymi zasinieniami pod oczami, które przebijały dosłownie spod wszystkiego. Aktualnie mogę powiedzieć, że jestem zdrowa i jedną z niewielu rzeczy, która mi została po chorobie to.. te sińce! Są już zdecydowanie mniej widoczne, ale wciąż przebijają spod większości korektorów. Dodatkowo mam naturalnie ''zmarszczki'' w tamtej okolicy (taka budowa oka) i wszystko mi się w nich zbiera. O Narsie nasłuchałam się ochów i achów i jestem na niego nakręcona przez Instagram, jednak na początek skuszę się na wersję mini w odcieniu Vanilla.
Radiant Creamy Concealer jest dostępny w Sephorze, wersja mini kosztuje 67zł, a standardowa 145zł (klik)

4. Laura Mercier translucent loose powder 

Chciałam go chwycić jak był na promocji miesiąca w Douglasie, ale stwierdziłam, że wrócę po niego za kilka dni.. i już go nie było! Od tamtej pory ciągle się waham i zwlekam, bo pokładam w nim duże nadzieje i nie chcę się zawieść. :) Chcę oczywiście wypróbować go pod oczy, ale również na buzię - odkąd moja skóra poszła w kierunku tłustej mało co trzyma mi na skórze mat i wszystkie pudry typowo matujące mnie przesuszają..
Puder dostępny jest w Douglasie (klik) za 215zł lub na strawberry.net (klik) aktualnie za 154zł.


5. Estee Lauder Double Wear Light 

Zastanawiam się nad jego kupnem na jesień/zimę, bo o ile latem spokojnie wychodzę bez podkładu, tak zimą skóra nie wygląda już tak dobrze. Nie chcę jednak czegoś ciężkiego, ale przy tym żeby krycie było przyzwoite i obyło się bez efektu maski. Muszę jeszcze sprawdzić gamę kolorystyczną i zużyć to, czego aktualnie używam :)
Podkład dostępny w Sephorze (klik) za 185zł lub na iperfumy (klik) za 135zł

6. Mac Studio Fix Fluid 

Tak naprawdę jeszcze nie jestem pewna czy go potrzebuję... ale jeszcze nigdy nie miałam żadnego podkładu z Maca! :) We wrześniu idę na wesele i zdecydowałam, że pomaluję się sama - taka impreza to zawsze wyzwanie dla podkładu, bo musi wytrzymać wiele godzin podczas tańców :D Tak naprawdę nie mam aktualnie żadnego takiego produktu, dlatego mocno rozważam ten zakup, chociaż najpierw muszę się porządnie przyjrzeć gamie kolorystycznej :)
Podkład kupić można w niektórych Douglasach oraz na ich stronie(klik), w salonach Mac oraz przez ich oficjalną stronę (klik), a cena to 140zł.

7. Hugo Boss Ma Vie 

Te perfumy chodzą za mną od dawna i odkąd dostałam ich próbkę do zakupów.. przepadłam! Inspiracją do kompozycji była silna, niezależna kobieta. Nutą głowy jest tu kaktus, w sercu jest frezja, jaśmin, róża.. Jestem fanką lekkich, subtelnych zapachów (choć nie zawsze i nie tylko), a te perfumy poza owocowymi czy kwiatowymi nutami pachną dla mnie po prostu.. kobieco.
50ml w Douglasie (klik) i Spehorze (klik) kosztuje tyle samo, czyli 335zł. Taniej można je dostać na iperfumy (klik), gdzie aktualnie (50ml) kosztują 157,65zł

8. Michael Kors Wonderlust 

Dostałam ich próbkę w sklepie, a zaraz po wyjściu psiknęłam sobie na nadgarstek. Stwierdziłam, że ''spoko, mogą być'', a po chwili, gdy odgarniałam włosy, miałam ochotę ciągle obwąchiwać rękę! w głowie tego zapachu jest bergamotka, mleko migdałowe i.. różowy pieprz! W sercu goździk, a w podstawie drzewo sandałowe.. To bardzo kobiecy zapach, słodki, ale jednocześnie świeży i.. bardzo nieoczywisty. Wiem, że wyszła nowa wersja, ale jeszcze nie miałam okazji jej wąchać!
50ml w Douglasie (klik) kosztuje 339zł, a na iperfumy(klik) ta sama pojemność jest za 220, 83zł


Tak prezentuje się moja lista na ten moment! Oczywiście mogłabym ją rozszerzyć o moje gdybania, czy kosmetyki które chciałabym mieć, ale wiem, że bym ich nie używała :D Może coś Cię tu zainteresowało? Lub znasz/masz któryś z tych produktów? Będę wdzięczna za każdą opinię na ich temat<3 

A co jest na Twojej wishliście?

Buziaki
Oktawia

16 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym ten zapach od Michaela Korsa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie go dostalam na urodziny - totalnie sie nie spodziewalam! Jest przeeepieeeknyy<3

      Usuń
  2. Miałam 3 i mam 4, nie ma szału. Za to 1 i 2 też bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pudrze kraza rozne opinie, o korektorze wiekszosc to pozytywy. Chcę ich sprobowac, zeby moc sie nawet odnosic do ich ''zamiennikow'' :) to po prostu ''youtube made me buy it''

      Usuń
  3. Kochana w shane+light eyes te 3 duże to bazowe cienie do powiek a nie pudry do konturowania :) Do konturowania jest shade+light face paletka :) Mam jedną i drugą i serdecznie polecam, konsystencja super, pięknie się wszystko blenduje :)
    Polecam także hoola light oraz wonderlust (zobacz nową wersję sensual essence także jest boska).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo a bylam przekonana, ze te 3 sa do konturowania, bo widzialam jak ktos ich wlasnie w ten sposob uzywal! :)tak czy siak - bedzie moja, a palety strickte do konturu nie chcę kupowac, bo jestem blada i wiem, że uzywalabym z 2 pudrów.
      Wonderlust wlasnie dostalam w prezencie urodzinowym! to byla mega niespodzianka<3

      Usuń
  4. A zamiast estee doule wear light poczekaj aż będzie dostępny w Polsce double wear nude - to jest śliczny podkład!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli wejdzie zanim skoncze oj aktualny podklad na dzien to skusze sie na niego, a jesli nie to nastepnym razem :)

      Usuń
  5. O korektorze sporo słyszę i sama mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja poprosiłam na prezent urodzinowy o lakiery cat eye semilaca, ale to dopiero pod koniec września :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja moją wish listę zrealizowałam :D na razie chyba nie mam innych zachcianek :) zostały tylko buty na studniówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama miała zapach Hugo Boss Ma Vie - czasem jej go podkradałam i przyznam, że jest piękny - kobiecy, ale zarazem dziewczęcy, delikatny :) O pudrze Laury Mercier myślałam, ale na razie odpuściłam sobie jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zakochana w tym zapachu odkad dostalam probke! :) to zdecydowanie moja nuta zapachowa :D
      a puder.. coz, juz kupilam :P

      Usuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger