Linovit A+E dermatologiczny żel do mycia z witaminami A i E

Hej!

Ilekroć pokazywałam ten produkt w social mediach zasypywałyście mnie pytaniami lub screenowałyście. Co nieco już o nim opowiedziałam na snapchacie (kto nie śledzi, zapraszam! ''kosmetykowyzg''), ale przyszedł czas na moją pełną recenzję.


Linovit A+E dermatologiczny żel do mycia to nowość, która jest uzupełnieniem serii kremów recepturowych ''Dermo recipe'', w jej skład wchodzą:
  • Linovit A+E krem ochronny z witaminą A i E
  • Linocholesterol A+E krem cholesterolowy z witaminami A i E
  • Linourea A+E krem mocznikowy z witaminami A i E
  • Linourea 15% krem mocznikowy z witaminami A i E
  • Linourea 30% krem mocznikowy  z witaminami A i E 
  • Linotormentiallae A+E krem tormentiolowy z witaminami A i E
  • Linoichtiol A+E krem ichtiolowy z Witaminami A i E
  • Linoborici A+E krem borny z witaminami A i E
Każdy z produktów przeznaczony jest do różnych problemów skórnych, więc jeśli chcesz dowiedzieć się który będzie najlepszy dla Ciebie - odsyłam do strony producenta (klik)



 Żel do mycia dedykowany jest skórze wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii, oraz z problemami dermatologicznymi (trądzik, AZS, suchość). Można go również używać przed i po zabiegach dermatologicznych oraz medycyny estetycznej. Dzięki temu korzystać z niego może cała rodzina myjąc się od stóp do głów! :)

Skład : Aqua, Sodium Cocomphoacetate, Cocoamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoiside, Glycerin, Coco-Glucoside and Glyceryl Oleate, Polysorbate 20, Panthenol, Lactic Acid, Glyceryl Caprylaate, Tocopheryl Acatate, Allantoin, Retinyl Pamitate, Parfum 

 
 Żel stoi u mnie przy umywalce, bo głównie myję nim buzię. Zajmuje niewiele miejsca, butelka mimo iż ma sporą pojemność(250ml), jest smukła. Pompka jest tutaj strzałem w 10, bo ani nie zachlapuję łazienki, ani nie muszę brudzić wszystkiego wokół żelem - to chyba najlepsze opakowanie tego typu produktu i nie sądziłam, że aż tak ułatwi aplikację. Myślę też, że dodatkowo to naciśnięcie pompki może być frajdą dla dzieci i przekonaniem ich do umycia buźki. :)



 Konsystencja jest dość lejąca, trochę przypomina mi olejek. Żel nie ma koloru(nie zawiera barwników)  i pachnie bardzo delikatnie,a pieni się wystarczająco - pół pompki wystarcza mi spokojnie na umycie twarzy, a do ciała używam maksymalnie dwóch, także wydajność na plus!


A jak spisuje się na twarzy? Naprawdę świetnie i moim zdaniem to dużo tańszy odpowiednik żelu z Artemis o którym pisałam tutaj (klik). Przede wszystkim skóra po umyciu jest oczyszczona, świeża i ukojona. Jakiś czas temu uczulił mnie nowy peeling i miałam pełno małych krosteczek, cała buzia mnie swędziała.. Z pomocą przyszedł mi właśnie ten żel, bo z każdym umyciem czułam, że podrażnienie się zmniejsza i już aż tak nie swędzi. :)
Oprócz tego wielokrotnie wspominałam, że mam problemy z cerą, które uspokoiły kwasy, ale wypryski pojawiają się mimo świadomej i dobrze dobranej pielęgnacji. Jednak odkąd myję twarz Linovitem widzę znaczną poprawę. Nie zapobiega on powstawaniu niedoskonałości, ale łagodzi je i koi. Dzięki działaniu przeciwzapalnemu nie rozwijaj się one aż tak, znikają szybciej, nie babrzą się i nie roznoszą. Jestem tym naprawdę pozytywnie zaskoczona, bo nawet przy wahaniach hormonalych jest o wiele lepiej i wszystko ładnie sie goi :) skóra jest też dobrze przygotowana na dalsza pielęgnację.
Trzeba jednak pamiętać o jednym - zmyć żel dużą ilością wody! Inaczej skóra się lekko klei i czuć ściągnięcie.


Na reszcie ciała spisuje się równie fajnie. Po umyciu Linovit A+E czuję się odświeżona i czysta, bez uczucia suchości. Zaczęłam tego żelu używać również do mycia dekoltu, gdzie zdarzają mi się niedoskonałości i zauważyłam, że wszystko szybko się goi i nie roznosi przy regularnym stosowaniu, tak jak na buzi :)


 Podoba mi się, że jest to kosmetyk rodzinny i tak naprawdę każdy jej członek może korzystać z tego żelu. Doceniam również produkty uniwersalne i coraz częściej właśnie takich szukam. Dlaczego? Bo sprawdzają się świetnie w podróży i oszczędzam dzięki temu miejsce w łazience!
Tak naprawdę nie sądziłam, że aż tak polubię się z tym żelem, ale to było to, czego moja skóra potrzebowała! :)

Linovit A+E dermatologiczny żel do mycia z witaminami A i E kosztuje 19zł/250ml. Dostaniecie go tutaj (klik), a po wpisaniu kodu ''kosmetykowyzg'' macie dodatkowo rabat -10% na wszystko (łącznie z produktami objętymi promocją) do końca wrzesnia. 


Znacie ten produkt? 

Buziaki
Oktawia

11 komentarzy:

  1. po Twoim wpisie stwierdzam, że to jest cos czego potrzebuje też moja skóra

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wiele kobiet zdecyduje się na niego teraz. Po okresie letnim nasza skóra jest w nieco gorszym stanie i będziemy szukały ratunku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że to produkt dobry na każdą porę roku :D choc fakt, że co roku moja skora na jesien robi sie bardziej kaprysna :)

      Usuń
  3. Nie znam go, ale by mi się taki przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk do oczyszczania cery. O marce czytam po raz pierwszy, ale bardzo zaintrygował mnie ten żel, w szczególności jego właściwości kojące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest typowo apteczna i ich najpopularniejsze kosmetyki to Linomag dla dzieci :)

      Usuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger