Projekt denko : maj

Hej!

Ten miesiąc był dla mnie bardzo intensywny i pracowity, co znacznie odbiło się na blogu i instagramie. Nie miałam czasu na zdjęcia, nie wspominając o ciekawych wpisach, które pochłaniają naprawdę dużo czasu.. Zapewne w czerwcu nie będzie wiele lepiej, bo wiecie - sesja-depresja :D Dzisiaj zapraszam na denko, a nowości będą dopiero po weekendzie :)


D'ran Wonder Cream Vitamin E


Świetny, treściwy, a przy tym bardzo lekki, krem! Przy tej pojemności naprawdę ciężko było go zużyć. Nie stosowałam go na co dzień, bo to dla mojej cery za dużo, ale ratował mnie zawsze gdy czułam ściągnięcie. Opisałam go szczegółowo z dwoma innymi kremami tej marki w tym wpisie - >klik


Alterra, nawilżone chusteczki oczyszczające


Ratowały mnie na wyjazdach i gdy skończyły mi się w domu waciki :D Zmywają lekki makijaż, ale oczywiście i tak trzeba resztki usunąć żelem. Chusteczki mają przyjemny skład, są tanie i naprawdę dobre, dlatego ja nic innego nie będę szukać i na pewno kupię sobie kolejne opakowanie na wyjazd. Pisałam o nich tutaj - >klik


Dr Irena Eris eyeliner w pisaku


Świetny i bardzo precyzyjny liner! Nie wysechł,a miałam go naprawdę długo. Do tego ma bardzo głęboki, czarny kolor

Dresdner Essenz, pianka do mycia ciała o tropikalnym zapachu


Ależ ona pachnie! I do tego jest taka kremowa.. Mycie się nią to czysta przyjemność - dla ciała i zmysłów. Miłośniczki pięknych zapachów oraz fajnych składów koniecznie powinny się tą pianką zainteresować. Tutaj o niej pisałam - >klik


Rexona antyperspirant invisible


Antyperspiranty z Rexony to obok tych z Nivea, moje ulubione. Ten dodatkowo nie brudzi ubrań. Mam kolejną sztukę w użyciu.


Efektima, hydrożelowe płatki pod oczy z węglem bambusowym


To nowość, choć ich hydrożelowe płatki znam od dawna! Ta wersja wyglądała ciekawie, bo płatki naprawdę były czarne, a na szerszą recenzję zapraszam tutaj - >klik

Marion, serum silikonowe 7 efektów



Fajne, choć nie jakieś wybitne, serum silikonowe w bardzo przystępnej cenie. Do tego jest ono łatwo dostępne i wydajne.


Tami,  waciki bawełniane


Świetne waciki, dostępne w Rossmannie i przystępne cenowo. Kupuję je jak tylko mam okazję. Mają idealny kształt i rozmiar, fajnie chłoną i nie rozwarstwiają się.


Clinique, take the day off balsam do demakijażu


Kosmetyk kultowy, ale u mnie na miano takiego nie zasłużył. Niby fajnie zmywał, ale miewałam oczy za mgłą, musiałam wszystko tak czy siak doczyszczać (choć mycie po nim twarzy żelem tak czy siak bylo oczywiste ;)) Cieszę się, że kupiłam minisa - narazie nie planuję większego opakowania, ale może kiedyś się skuszę. Nie mam też porównania do innych takich balsamów, a recenzja jest tutaj - >klik 

W tym miesiącu nie ma tego dużo, ale widzę jak moje zapasy się jednak uszczuplają. To mnie cieszy! 
Co z denka znasz? :D

Buziaki
Oktawia

11 komentarzy:

  1. Eyeliner w pisaku to cos dla mnie. Jestem ciekaw jakby sie sprawdzil na mojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Z denka nic nie znam, ale moje zapasy też się uszczuplają i też mnie to cieszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tą piankę o tropikalnym zapachu, chętnie bym przytuliła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie dziwie sie - nie jest rewelacyjne, ale na co dzien super!

      Usuń
  5. Nie znam żadnego z tych produktów, ale krem z wit e mnie zaciekawił. Ale najpierw muszę się pozbyć moich pudeł z zapasami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byl bardzo fajny no i ta ogromna pojemnosc! mozna sie podzielic z kims bliskim

      Usuń
  6. Przeczytałam opinię na temat tych płatków i zapisuje je sobie na moją (już długaśną) listę kosmetyków do kupienia w PL :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger