Zza kulis : Czego nie mówią nam blogerki? Z przymrużeniem oka :)

Hej!

Blogerka też człowiek - takie hasło czasami widuję i trudno się z nim nie zgodzić. Osoba pisząca posty, robiąca zdjęcia, nagrywająca filmiki wiedzie naprawdę normalne życie: pierze, gotuje, pracuje, widuje się na kawę z koleżanką i miewa bóle głowy. Ale większość po prostu o tym nie wspomina! O czym jeszcze blogerka Ci nie powie..



..też nam się nie chce.

Naprawdę. Czasem zbieram się do robienia zdjęć kilka dni, bo codziennie mi coś nie pasuje. A to jednak dzień jest pochmurny, a to jestem zmęczona, a to nie mam wizji. To są zwykłe wymówki, po prostu nawet jak powinnam coś zrobić to czasami mi się zwyczajnie, jak każdemu, czasami nie chcę.

...mimo rozbudowanej pielęgnacji stawiam czasem na minimalizm.

absolutnie zawsze wieczorem myję twarz, ale bywa, że później skórę tylko stonizuję, następnie nałożę krem i idę spać. Nie zawsze czuję potrzebę nakładać serum, niekoniecznie codziennie sięgam po krem pod oczy.



...olej do demakijażu brudzi cały zlew.

Naprawdę nigdzie nie widziałam tej informacji i każdy, kto do demakijażu olejami się przymierza musi to wiedzieć! Na zlewie robi tłusta warstwa w kolorze szaro - brązowym i nie, nie schodzi wodą. A jeśli używam olejku bez emulgatora.. zlew od razu do mycia :D

...wstawiam czasem zdjęcie robione kilka tygodni lub miesięcy wcześniej.

czasem w związku z tym, że mi się nie chciało, albo nie miałam czasu naprawdę nie mam zdjęcia do wstawienia. I wtedy przeglądam co tam mam w zapasach na karcie od aparatu i na telefonie.. często okazuje się, że porobiłam jakieś zdjęcia i o nich zapomniałam. To mnie często ratuje! :)



...część kosmetyków wcale nie jest tak czysta jak na zdjęciach.

Jeśli robię zdjęcia paletce do oczu, czy jakiemukolwiek produktowi, który się pyli to zawsze go czyszczę, aby wyglądało to estetyczniej na zdjęciach. Nie wycieram kosmetyków codziennie, jeśli nie mam takiej potrzeby to robię to raz na jakiś czas.

...czasem spędzam nad czymś kilka godzin, a nigdy nie ujrzy to światła dziennego. 

Ćwicząc sobie różne techniki makijażu zdarza się, że coś mi nie wyjdzie. Tak samo gdy kombinuję z ustawieniami aparatu, a później na komputerze widzę, że każde zdjęcie jest jakieś rozmazane. I mimo, że spędziłam nad tym kilka godzin to dzielnie wszystko kasuję.. Oczywiście, że się wtedy na siebie denerwuję, ale nie da się umieć wszystkiego od razu!

... nie mam pomysłów.

Czasem po prostu nie wiem co mam pisać, bo mam pustkę w głowie i każdy pomysł wydaje się być beznadziejny. Potrafi to trwać nawet kilka dni. To samo mam ze zdjęciami, zdarza się, że patrzę na produkt i wiem, a czasem mimo różnych kadrów i kombinacji po prostu mi coś nie gra, a pomysły już wyczerpane. Nie łamię się wtedy i staram się to przeczekać ten czas, inspiracje czasem przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie! 


Mam nadzieję, że ten wpis umilił Ci siedzenie w domu! Może spojrzałaś teraz inaczej na moją twórczość? Choć użyłam w tytule blogerki, to wypowiadam się tylko o sobie i swoich obserwacjach :)

Buziaki i #zostanwdomu
Oktawia  

6 komentarzy:

  1. Żebyś wiedziała, mam dokładnie to samo :D Olejki jednak nie brudzą u mnie umywalki, na szczęście. Gorzej z peelingiem z kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja mówię o tym wszystkim - ale ja jestem marudnym wyjatkiem i czasami mi się obrywało że tam paletka brudna tam takie coś feee :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham takie wpisy! i przyznam szczerze, że wszytsko się ideolo zgadza haha ;D a jezu ta umywlaka uwalona! rzeczywiście ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyszczenie paletek do zdjęć - masakra, nie tego znoszę! Mam wrażenie że jak już jest prawie czysta, to znów chusteczką zahaczę inny cień i znów do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z peletką jest tak, że najlepiej robić jej zdjęcie tuż po otwarciu, bo rzeczywiście to czyszczenie jej może doprowadzić do szału. A co do pustki to nie tylko Ty masz bezproduktywne dni;) mysle ze każdy je ma, więc to standard :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam namiętnego seksu - skusisz się na fajną blond piękność? Sprawdź mój profil na eromeet.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger