Prezent marzeń - dzień w Spa!

Hej!

Ile to razy przy jakiejkolwiek okazji zastanawiałaś się co można jeszcze danej osobie podarować? Portfel już dawno kupiłaś, tak samo pasek, kosmetyki czy perfumy.. No i ile można wręczać tych samych prezentów? Z pomocą przychodzi tu prezent marzeń! Ja stronę znałam już dawno, odwiedzałam kilkukrotnie i zawsze podobała mi się ta idea. Ciekawa jak to działa?

 


Prezent marzeń znajdziecie na stronie internetowej (klik), ale też w wielu miastach mają punkty stacjonarne w galeriach. Ja wielokrotnie przyglądałam się ofercie w jednej z galerii w Szczecinie, ale z tego co widzę niestety wyspa została zlikwidowana. Wracając jednak do tematu - na portalu znajdziecie wiele kategorii : od urody, przez kulinaria i na ekstremalnych atrakcjach kończąc. Na pewno więc spokojnie znajdzie się coś dla każdego, a dodatkowo można wszystkie atrakcje przefiltrować przez te dla niej i dla niego oraz wpisując miasto lub okolicę w której prezent miałby być zrealizowany.


Do mnie voucher trafił pięknie zapakowany. Torba, w niej metalowe, porządne pudełko, a w środku składane na trzy zaproszenie. Wszystko jasne, przejrzyste, zawiera wszelkie informacje o tym co i gdzie oraz jak się przygotować. Podoba mi się też to, że jest podany czas do kiedy voucher jest ważny!


Mam pewne doświadczenie z różnymi voucherami, bo często wybieram wszelkie masaże i zabiegi dla mamy. I ten naprawdę był piękny, estetyczny, a Pani w recepcji, gdy szłam go zrealizować były zachwycone, gdy go wyciągnęłam! To metalowe pudełko i przejrzyste zaproszenie naprawdę robi robotę.


Co do usługi - wybrałam pakiet, który obejmował klasyczny masaż całego ciała i ekspresowy zabieg na twarz. Wszystko odbyło się w Baltica Wellness&Spa w Szczecinie.



To był mój pierwszy zabieg na ciało ever. Nigdy nie byłam masowana, pewnie nie zdecydowałam się też nigdy wcześniej na taką usługę, ponieważ taki dotyk obcej osoby jest dla mnie dość niekomfortowy. Jednak pani sprawiła, że czułam się w gabinecie naprawdę swobodnie. Ba! Po pięciu minutach czułam się tak komfortowo, że naprawdę się zrelaksowałam i.. sam masaż mi się bardzo podobał! Na pewno teraz chętnie zdecyduję się na tego typu usługę ponownie.


Następnie wykonywany miałam zabieg ekspresowy na twarz. Do wyboru miałam masaż twarzy na kremie lub peeling enzymatyczny z wybraną maską. Zdecydowałam się na drugą opcję, z maską nawilżającą. Wszystko odbyło się profesjonalnie, Pani pytała o wszelkie uczulenia, doradziła, naprawdę czułam się zrelaksowana w gabinecie! Ostatecznie efekt też mi się podoba, bo buzia faktycznie dostała zastrzyk nawilżenia, nie jest przy tym obciążona i nic mi nie wyskoczyło.


Jestem zadowolona i z wybranej usługi i ogólnie z prezentu! Warto sobie przejrzeć ofertę, może chociażby się zainspirujecie co do prezentu :)

Post powstał dzięki zaproszeniu na zabieg od prezent marzeń :)

Buziaki
Oktawia

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zabiegi, w tym przypadku dotyk obcej osoby mi nie przeszkadza 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham masaże! Może dlatego że to mój zawód (razem z rehebilitacją) ale dawno mi nikt nie robił ;D przy takim dobrym mozna zasnąć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozniej to juz naprawde poczulam, ze jeszcze chwila i moglabym przysnac.. :D

      Usuń
  3. Kocham masaże, ni cmnie tak bardzo nie relakusje jak właśni eodbry masaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie personalizowane prezenty :D każdy wybiera co chce i nie ma tu mowy o nie trafionym prezencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent świetny, no ale raczej takiego prezentu tacie nie podaruję. Muszę szukać dalej i liczę, że inspiracją będzie tutaj dla mnie strona https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty Mają tam wiele ciekawych propozycji, np. dla fanów gotowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobyt w SPA to rzecz niesamowita. Ja dopóki pierwszy raz się nie wybrałam to nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo poprawia nastrój i ładuje baterie SPA. Zdecydowanie polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! Cudowny prezent! Przydałby mi się taki dzień relaksu. Ja ostatnio dostałam od faceta długopis parker jotter z grawerem Kocham Cię! Też świetny pomysł jeśli szukacie pomysłu na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy zawsze chciałby dostać bardzo fajny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis. Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, masaż to świetny pomysł na prezent. Co więcej można nawet zorganizować taki wieczór panieński w Krakowie tutaj https://moonlightspa.pl/wieczor-panienski-w-spa-krakow/ . Jestem pewna, że wszystkie dziewczyny będą zachwycone możliwością spędzenia czasu w SPA

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger