Pięć kolorów idealnych na wiosnę!

Hej!

Wraz z nadejściem wiosny mam ochotę na trochę koloru na paznokciach. Przejrzałam swoją kolekcję lakierów hybrydowych i wybrałam pięć kolorów idealnych na tę porę roku! Choć tak naprawdę moim zdaniem nie ma co się przesadnie ograniczać i jeśli macie ochotę nosić wiosną czerń.. nie widzę w tym nic złego. :) Ja zdecydowałam się raczej na jasne odcienie, głównie pastelowe. 



Jeśli chodzi o markę Semilac to lubię ich produkty, nie ograniczam się tylko do nich, ale akurat lakierów mam od nich najwięcej. :)

Semilac, 058 Heather Gray


Ciekawy, stonowany kolor. To róż o fioletowym podłożu, z domieszką szarości. Nie na każdej dłoni będzie wyglądał dobrze, bo może wypaść lekko sino. Przy jednej warstwie ma bardzo ładne krycie, przy dwóch jest ono stuprocentowe.


058 sprawdzi się zarówno na co dzień, jak i w momentach, gdy nasz manicure nie powinien rzucać się w oczy.

Semilac, 002 Delicate French


Mi ten kolor kojarzy się z różowym mlekiem. Bardzo jasny, półtransparentny odcień różu to taka klasyka. Wygląda pięknie zawsze i u każdego. Nakładam go trzema, cienkimi waarstwami i i tak lekko przebija, ale to właśnie w nim lubię.


002 to propozycja dla każdego, dosłownie. Sprawdzi się na każdą okazję, a paznokcie nim pokryte wyglądają niesamowicie naturalnie.

Semilac, 084 Denim Blue


Nie jestem fanką niebieskiego, ale ten odcień szczególnie mi się podoba. Błękit, który nie jest przesadnie jasny, świetnie wygląda do lekkich stylizacji. A poza tym.. czy on nie wygląda jak wiosenne niebo w słoneczny dzień? :)


084 to dla mnie odcień codzienny, luźny. Choć nie jest krzykliwy to zdecydowanie zwraca na siebie uwagę.

Semilac, 047 Pink Peach Milk


Pewnie już zdążyłyście zauważyć, że kocham róż na paznokciach. Ten odcień to klasyczny różowy z domieszką brzoskwini. Ta propozycja cudownie wygląda solo, nieprzesadnie zwracając na siebie uwagę, ale.. nosząc go widać, że ma się kolor na paznokciach!


047 to propozycja na co dzień i od święta, bo dobrze będzie się prezentował zarówno z luźnym outfitem, jak i z elegancką sukienką.

Semilac, 102 Pastel Peach 


Patrząc na ten brzoskwiniowy kolor z domieszką różu od razu wyobrażam sobie piękne słońce i ciepły dzień. To odcień bardzo dziewczęcy i lekki. Jasny, ale widoczny już z daleka.


102 sprawdzi się oczywiście na co dzień, ale również na imprezę. Pasuje do wielu stylizacji i można go łączyć z wieloma kolorami!





Tak prezentuje się wybrana przeze mnie piątka razem! Od lewej : 058, 047, 102, 084, 002.
Który kolor spodobał Ci się najbardziej? 


Buziaki
Oktawia

29 komentarzy:

  1. Prześliczne kolory, chyba 047 i 084 najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 047 jak dla mnie wygląda najlepiej, ale u mnie Semilac się po prostu nie trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam na trwalosc, choc u mnie to nie sa nawet dwa tygodnie - niezaleznie od marki :)

      Usuń
  3. Muszę przyznać, ze faktycznie piękny wiosenny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna marzy mi się semilacowy 005 Berry Nude, ale jak tak patrzę na 058 Heather Gray to nie wiem czy on nie byłby dla mnie jeszcze lepszy, zwłaszcza że dopiero co kupiłam szminkę w tym kolorze :D Muszę sobie je porównać na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie pastelowe kolory, 058 piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski przykuwa uwagę 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie wszystkie są idealne na te ciepłe dni! Ja zaraz zmywam z paznokci ostry róż i sięgnę właśnie po jakąś pastelę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham taki ostry roz, ale musial ustapic miejsca pastelom :D

      Usuń
  8. Chyba najbardziej w moim guście jest 058 :) Chociaż ja czy wiosna czy zima uwielbiam intensywne, ciemniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kolory są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 047 miałam, ale nie do końca mi spasował. 058 bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kolory mi się podobają, ale chyba błękit najbardziej wpada mi w oko, ale co z tego skoro przerwę mam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się oo2, szkoda, że jest półprzezroczysty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne na wiosnę :) Ja dodałabym jeszcze zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki wybrałaś ;) Tylko ten niebieski dl mnie nie przemawia ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolory!
    Najjaśniejszy różowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne odcienie są wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 047 i 102 Moim zdaniem są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poza niebieskim wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pink Peach Milk jest cudowny! :D
    Masz może porównanie jak wypada ze 130 Sleeping Beauty?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger