Nowości kwietnia! Lovely, Dermedic, Vianek..

Hej!

W tym miesiącu ograniczyłam się do rzeczy których potrzebuję i które od razu pójdą w ruch. Tak przynajmniej sobie wmawiam.. Nowości nie ma dużo, ale to dlatego, że nie uwzględniłam tutaj paczki z Meet Beauty, o którym będzie osobny wpis! 

 


 Dermedic hydrain3 - płyn micelarny i krem-żel ultranawilżający


Już testuję ten duet. Płyn mam w małej pojemności, więc zabrałam go sobie na wyjazd :) Za to żel jest leciutki i będzie idealny na lato!

Lakiery hybrydowe PALU Cosmetics


Ta marka to dla mnie nowość - wybrałam trzy bardzo użytkowe kolory, których jeszcze nie mam. Szczególnie podoba mi się czerwień i niedługo wyląduje na moich pazurkach :D

Lovely, liquid camouflage 


Udało mi się go kupić na promocji! Złapałam najjaśniejszy kolor z gamy, czyli jedynkę. Ten aplikator jest naprawdę ogromny, a sam produkt.. to będzie hit ;)

Equilibra, maska do włosów


Od dawna chciałam ją kupić. Choć moje włosowe zapasy jeśli chodzi o maski są.. wciąż spore, to wzięłam ją bez zastanowienia. W Hebe kosztowała nieco ponad 20zł i niższej ceny nie było nawet w sklepach internetowych.

 Vianek, krem do rąk i płyn micelarny z serii odżywczej


 Miałam z tej serii krem pod oczy, który bardzo lubiłam. Te dwa produkty były z gazetą i całość kosztowała.. 10 zł. Żal było nie brać! ;) choć krem do rąk poleciał już do mojej przyjaciółki.

Schwarzkopf, beautifyin shampoo for silver and white hair


To maluszek, idealny na spróbowanie. Liczę na efekt wow, bo ostatnio bardzo rzadko korzystam z ochładzających kolor szamponów.

Wibo, pomada do brwi w odcieniu blonde


Ten kolor jest świetny! Ciut jaśniejszy od soft brown, wygląda na moich brwiach znacznie lepiej.

Alterra, pomadka ochronna z rumiankiem


Dużo dobrego o niej słyszałam, a akurat nie miałam nic bez koloru, co mogłabym wrzucić do torebki. Kupiłam ją też z myślą, ze używał jej będzie mój facet - jest neutralna i bez dziwnych wzorków na opakowaniu.


Lovely, golden glow 


Nie mam akurat żadnego chłodnego bronzera, a przy mocniejszym makijażu lubię mocniej podkreślić policzki. Bardzo podoba mi się ten kolor, choć dla wielu dziewczyn może być za chłodny - ja nie jestem typowo ciepła. :) ps ukruszył mi się, gdy sięgałam po niego z szafki. Na szczęście tylko w jednym miejscu i to nie poszło dalej!

Loreal,tusz do rzęs Paradise extatic


Ten tusz jest bardzo zachwalany, a ja już nie mam nic w zapasach. Co prawda maskara, której aktualnie używam jeszcze się nie kończy, ale dla mnie tusz to kosmetyk, który muszę mieć! Więc czemu nie kupić go taniej ;)

Eos, balsam do ust w sztyfcie


Kultowe jajeczko doczekało się tradycyjnej wersji w sztyfcie! Super, że ten produkt też wliczał się w promocje :) Mam ją w użyciu od niedawna i niestety już zepsuł mi się mechanizm wysuwający pomadkę.. Niefajny początek, ale może się jeszcze polubimy.


Pause box kwiecień 2018


Pudełko pokazałam już na blogu (klik) i uważam, że zawartość jest super! Niektóre z kosmetyków już są w użyciu w łazience :)


Choć tylko przy niektórych produktach napisałam, że ich używam, to tak naprawdę większość już wskoczyło na miejsce zużytych kosmetyków! Recenzje będą się pojawiały na instagramie, więc zachęcam do śledzenia mnie tam - > klik

Daj znać co udało Ci się kupić w Rossmannie - może część z twoich zakupów pokrywa się z moimi?

Buziaki
Oktawia

34 komentarze:

  1. Nad tą pomadą do brwi się cały czas zastanawiam, a raczej nad kolorkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli masz dosc jasne brwi to ten kolor jest naprawde super!

      Usuń
  2. Ten płyn micelarny Dermedic nie podpasował mi, natomiast mam ochotę na ten tusz, ale na razie mam inne w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja narazie uzywalam tego micela z dwa razy, wiec ciezko mi o nim cokolwiek powiedziec :)

      Usuń
  3. Z tym otwieraniem Paradise Extatic bym uważała, bo ponoć wysycha w miesiąc od otwarcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze.. :D ale to bylo tylko raz, do zdjec! teraz grzecznie czeka w kolejce

      Usuń
  4. Korektor z Lovely też mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości :) Micel z Dermedic miałam wiele razy i bardzo go lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  6. korektor z lovely jest naprawde swietny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak sprawdzą się hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno poszukam tego korektora z Lovely jak będę w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nono no fajne kosmetyki daj znac jak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe nowości, większość chętnie bym poznała bliżej. Znam natomiast już pomadke Alterra która u mnie się nie sprawdza, a Vianek płyn miałem i był ok. Krem tej marki kusi mnie od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze Vianek mnie nie zawiedzie - licze na ten micel!

      Usuń
  11. Tą maseczkę do włosów i ja bym przygarnęła, miałam szampon i byłam z niego mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mysle o szamponie :) ale najpierw chcialam przetestowac maske!

      Usuń
  12. Na promocji też się skusiłam na pomadę Wibo w takim samym odcieniu i jestem na razie bardzo zadowolona z niej :)
    Ciekawił mnie też ten korektor z Lovely, ale ostatecznie postawiłam na słynny korektor z gąbeczką od Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten z Maybelline mam od dawna, ale zdecydowanie wole ten z Lovely :)

      Usuń
  13. Znam tylko pomadkę Alterry i bardzo ją lubię ;D Z marki Equilibra bardzo lubiłam swego czasu szampon aloesowy, ale jakoś ostatnio zapomniałam o tej firmie ;P Też skusiłam się na ten tusz, ale czeka na swoją kolej - prawdopodobnie na dniach go otworzę bo poprzedni już sięga dna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ten tusz czeka w kolejce, kupilam go w sumie na zapas :D

      Usuń
  14. Bardzo fajne nowości! Też się ostatnio skusiłam na pomadę do brwi Wibo i póki co jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś ten płyn z Dermedic i to był jakiś koszmarek...
    Tusze marki L'Oreal lubię (seria VML). Tego jednak nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. leciutki żel do twarzy (ten pierwszy) myślę, że by mi się spodobał ;) podoba mi się też pomada do brwi, ale musiałabym mieć delikatnie ciemniejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki Vianka lubię, pomada z Wibo jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger