Nowości marca! Smashbox, Zoeva, Sephora..

Hej!

Lubię marzec, to zawsze przyjemny miesiąc - dzień kobiet, moje imieniny, pierwszy dzień wiosny.. :) Ten był wyjątkowo fajny, bo trafiło w moje ręce pełno wspaniałych produktów. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie i miejmy nadzieję, że przyszły miesiąc nie będzie tak szalony.. Bo w końcu skończy mi się miejsce na moje kosmetyczne zapasy. :D


 Sephora, płyn dwufazowy i maska oczyszczająca ; Clinique,pep-start  maska oczyszczająca


Ta dwufazówka miała się znaleźć u mnie w łazience dawno, ale wtedy przez przypadek kupiłam zwykły płyn do demakijażu oczu, który z resztą.. był świetny! (klik)
Maska z Sephory jest już znana na blogach i kanałach na youtube, na nią też miałam ochotę od dawna. To jedna z tych mocnych zawodników. Wzięłam na początek wersję mini.
Kiedyś w Clinique, przy okazji zakupów, poprosiłam o próbkę tej maski - to było zaraz po tym jak wyszła. Byłam zachwycona i wiedziałam, że muszę sobie ją kupić. Tutaj również skusiłam się na miniaturę.

A'pieu, Icing Sweet bar sheet mask


W Douglasie wyczaiłam taką nowość! Przyznaję, że kupiły mnie te lodowe opakowania. Są mega urocze i oryginalne.

Książka Clean Beauty


To nowość na rynku, która trafiła do mnie przedpremierowo. Książka zaskakuje, bo składniki z jakich robi się kosmetyki są dosłownie wprost z kuchni,  przepisy są bardzo proste. Narazie wszystko sobie na spokojnie testuję i sprawdzam, czy to faktycznie działa, ale pierwsze testy są pozytywne!


Kokony jedwabnika


Dostałam kilka pytań czy je przetestuję, co o tym sądzę.. a, że nie chciało mi się czekać na zamówienie z Aliexpres, to kupiłam je od razu, gdy tylko zobaczyłam je w Tigerze. :)


Your Pause


Te pudełka mnie pozytywnie zaskakują. To moje drugie, a wszystkie kosmetyki z niego dokładnie pokazałam o osobnym wpisie tutaj - >klik

Włosowe zakupy z promocji 2+2 z Rossmanna


Szkoda, że z promocji skorzystać można było tylko raz. Choć może i dobrze, bo nie wiem gdzie bym to wszystko trzymała.. Zakupy opisałam trochę na instagramie tutaj - >klik


Perfecta, kwasowa dermabrazja skóry


Miałam ochotę na tę całonocną maskę od jakiegoś czasu, bo jest zachwalana wszędzie! Do tego jest tania i bardzo łatwo dostępna.

Sephora, kostki do kąpieli


Takie dwa zapachy dorzuciłam do zamówienia, bo brakowało mi niewiele do darmowej dostawy. Kiedyś chętnie ich używałam, mam nadzieję że teraz  będę z nich równie zadowolona.

Zoeva, graphic brows cinereous

Jestem na etapie poszukiwania kredki do brwi idealnej, a ta jest często polecana. Przy okazji chcę ją porównać z dwoma innymi, bardzo fajnymi kredkami. :)

Sephora, cream lip stain


Te pomadki widziałam u wielu makijażowych insta girls, więc też ją sobie dorzuciłam. Kolor jest śliczny, tylko z wykończeniem nie do końca trafiłam..

Sephora, gąbka do czyszczenia pędzli


To taki czyścik na szybko - nie umyjemy na tej gąbce pędzli, ale oczyścimy je z nadmiaru produktu. To fajny gadżet, szczególnie przydatny jeśli mamy mało pędzli.

Smashbox, studio skin


Ah, ile się o nim nasłuchałam dobrego! Akurat szukałam podkładu i dlatego głównie robiłam zamówienie ze strony Sephory. Miałam na oku trzy inne, ale nie było z nich jasnych kolorów.. i przypomniałam sobie, że miałam spróbować tego. Liczę, że się bardzo polubimy :)

Bielenda, super power mezoserum


Nie wiem ile razy miałam go w ręku. Za każdym razem odkładałam go na półkę.. Ostatnio jednak moja skóra miała kryzys, a ja będąc w Hebe stwierdziłam, że muszę go kupić i spróbować. Przecież to hit :)

Batiste, suchy szampon Eden


Kolejna sztuka, zawsze w mojej łazience jest miejsce na ten suchy szampon. Ta wersja zapachowa jakoś szczególnie mi się ostatnio podoba :)

Sephora, próbki


Wybrałam sobie próbki do zamówienia online i.. były wszystkie! :) Ten podkład z Too Faced chciałam zamówić, ale nie było koloru, więc chociaż go sobie przetestuję z próbek - nawet lepiej! Zapach jest bardzo chwalony, a baza z Burberry ma mieć kilka zastosowań -poza bycia bazą można jej użyć jak rozświetlacza!


Sporo tego, ale praktycznie wszystko mam już w użyciu! Daj znać co Cię zaciekawiło, lub co z moich nowości znasz :)

Buziaki
Oktawia

26 komentarzy:

  1. Te pudełka chodzą mi po głowie, tak jak ten podkład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta edycja kwietniowa bedzie miala super produkty - polecam sobie sprawdzic np u nich na insta zapowiedzi :D

      Usuń
  2. w sumie nic z Twoich nowości nie znam, post z moimi ukaże się już jutro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię podkład Studio Skin. Świetnie ujednolica cerę i pięknie wygląda na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo wspaniałości, miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudowności! Dawaj koniecznie znać co dobre, a co niezbyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno bede o tych kosmetykach pisac, ale niektore recenzje pojawia sie u mnie na insta:)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tego podkładu, bo też wiele dobrego o nim słyszałam! Daj znać jak maseczki z A`Pieu :) Tych jeszcze nie próbowałam, a się na nie czaję :D Uwielbiam tą maskę oczyszczającą z Sephory :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o maseczkach myślę, że będe pisac na instagramie :D

      Usuń
  7. Jejuś, ile nowości! Świetne produkty, ja żadnego nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości :) Książka już u mnie przeczytana i nawet skorzystałam już z niektórych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja narazie przetestowalam jeden przepis :D ale sie sprawdzil :)

      Usuń
  9. Opakowania tych masek w płachcie bardzo oryginalne i urocze. Pudełko YourPause rzeczywiście ma świetna zawartość. Na kokony jedwabnika też czekam i jestem ich bardzo ciekawa. A serum z Bielendy znam i potwierdzam, że to hit! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze u mnie tez to bedzie hit! niedlugo wprowadzam je do pielegnacji

      Usuń
  10. Czekam na recenzję podkładu:) Mam go na swojej wishliscie także jestem ciekawa czy jest godny uwagii :*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Box YourPause wygląda czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam płyny dwufazowe i różnych „maści” maseczki chętnie poczytam . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dlugo nie przepadalam ze dwufazowkami, ale jakis czas temu sie do nich przekonalam. :D

      Usuń
  13. Dużo fajnych rzeczy. Kokony jedwabnika mnie zaskoczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pomadki Sephora cream lip stain :) Daj znać jak ten podkład ze Smashbox - jestem mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bogate zestawienie, jestem ciekawa wyników testów!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger