Nowości października! Ministerstwo Dobrego Mydła, Bania Agafii, Miya..

Hej!

Październik miał być miesiącem bez zakupów - bez ulegania promocjom, kupowania na zapas czy poprawiania sobie humoru.. i prawie się udało! W tym miesiącu naprawdę niewiele kosmetyków wpadło w moje ręce :)


1. Ministerstwo Dobrego Mydła



Te zakupy planowałam już od dłuższego czasu, ale niekoniecznie chciałam zamawiać online. Tym bardziej mając świadomość, że te kosmetyki są ze Szczecina, w którym mieszkam! :) W jeden z weekedów wybrałam się na Bazar Rozmaitości, gdzie wiedziałam, że MDM się wystawia - miałam okazje powąchać,  podotykać i popytać. :D Dziewczyny na stoisku były mega miłe i pomocne, a przy tym naprawdę nienachalne. Przetestuję te moje zdobycze i z miłą chęcią tam wrócę. A co kupiłam?
Półkula kąpielowa róża - urzekła mnie zapachem, który kojarzy mi się z konfiturą różaną!
odżywczy peeling cukrowy śliwka - kultowy produkt o przepięknym zapachu. Będzie umilał mi zimne, jesienne i zimowe wieczory.
Jako gratis do zakupów dorzucany był olejek do brody, więc i mój chłopak skorzystał.


2 Nacomi, Nawilzajacy koktajl do twarzy 3w1


Ten produkt jest zachwalany na blogach i na instagramie, a ja lubię kosmetyki wielofunkcyjne, więc miałam go gdzieś tam w planach. I.. udało mi się go wygrać na instagramie drogerii amfora :)

3. Miya, my power elixir



Kolejny produkt wielofunkcyjny na który się czaiłam. To druga część wygranej z Amfory :)

4.Tami, ręczniczki bawełniane i płatki kosmetyczne



Kolejny raz je kupiłam i będę do nich wracać. Aktualnie nie wiem jak wyglądała moja wieczorna pielęgnacja bez tych produktów.. a jako ciekawostkę dodam, że to jedyne co kupiłam w tym miesiącu w Rossmannie :)

5.Bania Agafii, niebieska oczyszająca maseczka



Po tym jak maseczka dziegciowa zadziałała u mnie cuda wiedziałam, że na tę też się skuszę. Zawiera w sobie niebieską glinkę, wodę bławatkową, otręby owsiane.. Przeznaczona jest do cery tłustej i mieszanej. Kupiłam ją przy okazji zakupów w sklepie eko :D

6. Nivea, antyperspirant invisible for black&white



Pytałam was jakiś czas temu o dezodoranty w kulce/sztyfcie, które polecacie.. a i tak kupiłam swój ulubiony antyperspirant w Nivei.

7. Batiste, suchy szampon



Kupiłam dwie sztuki, bo używam ich regularnie,a akurat była na nie promocja. Ratują mnie szczególnie teraz, w okresie jesienno-zimowym. :)


Cieszę się, że ''wytrwałam'' w moim postanowieniu! :)
Znasz coś z tych produktów? A może coś Cię zaciekawiło?

Buziaki
Oktawia

27 komentarzy:

  1. Te bawełniane ręczniczki muszę kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym miesiącu też sobie trochę pozwoliłam, ale raczej same potrzebne rzeczy :).
    Znam oczywiście batiste i dezodoranty nivea to takie klasyki, maseczka z Banii Agafii jest cudna <3. Natomiast produkt z ministerstwa mydła mnie strasznie ciekawią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie sobie.. nie pozwolilam :P kupilam produkty tak naprawde potrzebne, takie ktore zuzywam regularnie :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. szczegolnie gdy wracam pozno, a nastepnego dnia mam na rano :P

      Usuń
  4. Czekam aż Ministerstwo Dobrego Mydła wypuści ten olejek do brody w regularnej sprzedaży. Mój facet to prawdziwy maniak dbania o swoją brodę, a taki prezent ode mnie na pewno by mu się spodobał :). Szampony Batiste również używam namiętnie, musi być co najmniej jedna sztuka w łazience na podorędziu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek naprawde wydaje sie byc super, moj facet uzywal go juz kilkukrotnie :)

      Usuń
  5. Płatki Tami to podstawa, nie mogłoby ich zabraknąć w mojej łazience. Bardzo sobie chwalę również peeling śliwkowy z MDM. Genialny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dniach peeling wchodzi pod prysznic, mam nadzieje, ze bede sie zachwycac!

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego koktajlu z Nacomi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go juz w uzyciu :D choc narazie stosuje go glownie pod oczy

      Usuń
  7. Fajne zakupki! MDM nic nie mam, jestem ich produktów ciekawa. Natomiast mam płatki Tami <3 oraz niebieską maseczkę B.Agafii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wlasnie bylam ciekawa dluzszy czas, wiec super ze mialam okazje kupic ich kosmetyki :D

      Usuń
  8. Cudowne kosmetyki ♥
    Bardzo udany zakup kosmetyków !
    Zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę! Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego weekendu. ♥ Obserwuje #50

    Zapraszam do siebie
    recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, przypomniałaś mi właśnie, że miałam kupić te ręczniczki Tami! Co jestem w Ross, to o nich zapominam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto je sobie dopisac gdzieś do listy żeby nie zapomnieć, bo to naprawdę must have dla mnie!

      Usuń
  10. Peeling śliwkowy z Ministerstwa w końcu musi być mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i znowu miałam wytrzeszcz oczu 😂 tym razem na widok peelingu sliwkowego Ministerstwa 😂chciejstwo mam już od dłuższego czasu..ale zapasy.. ehh..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger