Kosmetyczne prezenty na dzień chłopaka

Hej!

Choć dzień chłopaka nie jest u nas popularny, to z roku na rok coraz częściej spotykam to święto w kalendarzu, oraz widzę pełno wpisów o nim w internecie. Tak naprawdę każda okazja jest dobra do sprawienia prezentu ukochanej osobie! :) Przygotowałam kilka kosmetycznych propozycji, które ja sama często kupuję i które się sprawdzają. 



 1. Perfumy 

To prezent na każdą okazję i zawsze się sprawdza! Moje ulubione męskie perfumy od lat to Hugo Boss No.6 (klik) Oprócz tego, że pachną obłędnie i wszędzie je wyczuję, są trwałe i nie trzeba wylewać na siebie całej butelki. Zapach określiłabym jako lekko słodki, ale jednocześnie cytrusowy i subtelny.
Świeżym, ale przy tym intensywnym i ciekawym zapachem jest Luna Rossa od Prada(klik) Intryguje i pasuje raczej do eleganckich ciuchów, to idealny wybór na wyjścia.
Trzecią propozycją jest zapach marki Paco Rabanne. Invictus (klik) pachną intensywnie i długo, utrzymują się tyle samo na ubraniu i skórze. To mocne i dominujące perfumy, choć jednocześnie słodkawy. Na pewno się wyróżnia i polecam go szczególnie dla młodych facetów.

2. Produkty do włosów

Odkąd mój facet odkrył matową pastę got2be beach boy od Schwarzkopf (klik ok 20zł) nie sięga po nic innego. Co więcej.. kupuje ją również jego tata, brat i koledzy. :) Jeśli twój facet układa sobie włosy to będzie fajny upominek lub dodatek do prezentu. Pasta na włosach jest  niezauważalna, a fryzura pod koniec dnia nie wygląda na tłustą, jak to się dzieje np po żelu. Wszystko trzyma się bez problemu przez cały dzień.
Z doświadczenia wiem, że faceci nie przepadają za używaniem zbyt dużej ilości produktów, a sami sobie najchętniej kupują popularne szampony typu Head&Shoulders - w końcu reklamuje go Lewandowski! :) A gdyby tak mieć jeden kosmetyk, którym można umyć i włosy i ciało? Na rynku jest trochę tego typu produktów, ale warto się zainteresować tymi z lepszym składem np Terre di Amerigo , do kupienia w Mydlarnia u Franciszka (klik ok 60zł)

 Aktualnie w Douglas (klik) trwa promocja -20% na wszystko dla niego na hasło MEN9
Bransoletka to Paul Hewitt

3. Kosmetyki do twarzy i ciała

Nawilżanie skóry to podstawa, a dobry krem szczególnie jesienią i zimą przyda się każdemu. A jeśli twój facet zarzeka się, że nie może się kremować, bo ma zarost, spraw mu produkt 2w1 od Clinique, który pielęgnuje skórę i brodę! (klik ok 180zł) Usłyszałam też kiedyś, że po pielęgnacji buzi skóra tylko gorzej się świeci i jeśli boisz się, że mężczyzna porzuci krem właśnie z tego powodu sięgnij po beztłuszczową wersję matującą (klik ok 180zł). Za to dla facetów z suchą skórą lub tych, którzy muszą się golić codziennie i twarz bywa podrażniona polecam emulsje nawilżającą (klik ok 180zł)  - mój tata od dawna używa jej po goleniu i nie chce sięgać po żaden inny kosmetyk.
Kosmetyki o najbardziej męskim zapachu do ciała to moim zdaniem seria Activist z The Body Shop. Po ich użyciu pachnie całe mieszkanie! Szczególnie polecam żel pod prysznic(ok 50zł) który nie ma mydła i koloru oraz.. dezodorant w kulce(ok 40zł) Przyznam, że mój facet nie jest fanem kulek, ale gdy skończyły się jego zapasy spróbował i stwierdził, że super chroni, nie jest po niej mokry i wystarczyła mu na około pół roku, gdzie normalnie dezodoranty zużywa w 3 tygodnie.


po lewej zel, po prawej dezodorant

4. Gadżety 

Faceci uwielbiają elektronikę! Wszyscy, bez względu na wiek. Ja za to uważam, że najlepsze prezenty to te które są praktyczne i cieszą. I jednym z nich jest golarka. Jeśli zdecydujesz się na jej zakup najlepiej wybierz taką, która ma akumulator i zasilanie sieciowe - to najwygodniejsza opcja. Warto też tutaj dołożyć i wybrać golarkę z jak najlepszymi ostrzami. Znalazłam dwie, które są godne uwagi : Philips S3110/06 (klik ok 250zł) oraz S3510/06 (klik ok 260zł). Różnica między nimi jest taka, że ta druga ładuje się znacznie szybciej (bo w godzinę, a nie w osiem) i kosztuje 10zł więcej. Obie można myć pod wodą!
Dla tych mężczyzn, którzy obcinają włosy na krótko lub wycinają boki super prezentem będzie również maszynka do strzyżenia. Zwracałam uwagę na zakres i znalazłam taką, która ma 0,5 do 23mm. Jest to Philips HC5450/15 (klik ok 180zł) i tak jak golarki ma zasilanie akumulatorowo-sieciowe :) 


A Ty co podarujesz swojemu facetowi? :) 
Jestem też ciekawa jakie są twoje ulubione męskie perfumy! 


Buziaki,
Oktawia 

ps. Post nie jest przez nikogo sponsorowany :)

12 komentarzy:

  1. Perfumy to zawsze dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie, na pewno mi się kiedyś przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojego pewnie ucieszyłby tylko olejek do brody. Reszta kosmetyków go nie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moj o dziwo ma brode i nie chce nic takiego do niej.. pytalam kilkukrotnie. :P

      Usuń
  4. Ha ha ha a mój nic nie dostanie :P Choć w sumie mały dostanie wypad na piłki, a duży godzinę z dobrą kawą i ciachem w kawiarni :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie obchodzę tego święta. ale może upiekę chociaż chłopakowi jego ulubione ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my tez jako tako nie obchodzimy, ale kazda okazja jest dobra, zeby sprawic prezent :D

      Usuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger