Huda Beauty coral obsessions - czy warto? Recenzja, swatche i makijaże.

Hej! 

Mam wrażenie, że odkąd ja mam swoją małą paletkę z Hudy wyszły już ich z jeszcze trzy serie.. Cóż. Ja naprawdę te palety testuję, wożę ze sobą, sprawdzam na różnych bazach i w przeróżnych warunkach. Testy palet zdecydowanie zajmują mi zawsze najwięcej czasu, ale to też dlatego, że nie używam ich codziennie. Wersję Coral dostałam od siostry i.. sama nie wiem czy akurat bym się na nią zdecydowała w sklepie. Dlaczego? Zapraszam na recenzję! 



Zaczynając od czysto technicznych rzeczy : paleta ma dziewięć cieni, więc wcale nie tak mało, i są to dwa błyski i siedem matów, ale zamknięte są one w kwadratowym, tekturowym opakowaniu. Dzięki temu zajmuje ona naprawdę bardzo mało miejsca! Duży plus daję tę za to lusterko, które jest spore i dobrej jakości, często robię przy nim makijaże na wakacjach.


Paletka jest naprawdę porządnie wykonana. Cienie są wprasowane równo, nic nie odstaje, a sam karton, mimo wyginania, trzyma się świetnie.
Kolorystyka jest zdecydowanie ciepła i choć wydaje się monotonna - mamy tutaj zarówno różowe jak i pomarańczowe odcienie. 


Szkoda jednak, że nie są one ciut bardziej zróżnicowane. Szczególnie jeśli chodzi o cienie w kolorystyce różowej, są podobne zarówno w opakowaniu jak i na oku. Są tu tylko dwa błyski i one też są niestety bardzo podobne, mimo że jeden jest bardziej pomarańczowy, a drugi bardziej różowy. Poza tym są one dość ciemne i makijaż z ich użyciem jest zawsze dość intensywny. Muszę jednak przyznać, że te blaski pięknie odbijają światło i widać je już z daleka!


Co do matów - każdy się pięknie rozciera. Można je budować, dokładać, przyklepywać, a i tak zawsze się pięknie rozblendują. Nie przypominam sobie, żebym zrobiła sobie nimi plamę. Nie są to szalenie napigmentowane cienie, ale uważam to za plus - są idealnie wyważone, nie trzeba ich budować w nieskończoność, a przy tym można je sobie stopniować.
makijaż z użyciem różowych odcieni

makijaż z użyciem pomarańczowych odcieni



Dla mnie jakość jest świetna i poradzi sobie z tymi cieniami każdy. Dzięki temu, że się tak fajnie dokładają i blendują prosty makijaż wykonuje czasami dosłownie przy dwóch pociągnięciach pędzla. Gdybym szukała czegoś w konkretnych kolorach to na pewno zerknęłabym właśnie na te mini paletki. Poręczna, świetna jakość i łatwa w obsłudze! Cena to 130zł.

Jestem ciekawa co wy sądzicie o palecie - podoba wam się? Czy zupełnie nie dla was? A może ją posiadacie?

Buziaki
Oktawia

5 komentarzy:

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger