Moje ulubione maski i i odżywki do włosów z Rossmanna

Hej!

Rossmann co rusz zaskakuje nas promocjami z ich kartą. Tym razem kupując 2 produkty do włosów, dwa tańsze dostajemy gratis! Promocja obejmuje zarówno produkty dla kobiet, jak i dla mężczyzn, a oprócz szamponów czy odżywek wliczają się w nią również produkty do stylizacji (typu lakiery, gumy, żele..) czy farby i kosmetyki do koloryzacji.

Ja jednak tym razem chce się skupić tylko na maskach i odżywkach. Wybrałam te, które miałam i się sprawdziły!


Odżywki

Pantene Pro-V, intensywna regeneracja (klik)

Miałam tę odżywkę bardzo dawno temu, ale za to zużyłam jej spokojnie kilka sztuk! Jest gęsta, to opcja raczej z tych cięższych. Fajnie odżywia i nawilża bez obciążenia, choć włosy cienkie mogą się z nią nie polubić. Optycznie poprawia wygląd włosów i sprawia, że są miękkie!

Skład : Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Stearyl Alcohol, Glutamic Acid, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Phenoxyethanol, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Histidine, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Magnesium Nitrate, Sodium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone.

Alterra, nawilżająca odżywka bio-owoc granatu i bio-aloes (klik)
 
To opcja dla osób, które cenią sobie fajne składy za niską cenę. Odżywka nie nawilża jakoś intensywnie, ale nawet moje grube i wymagające włosy były po niej miękkie i błyszczące
 
Skład :

Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcolhol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Seed Oil*, Punica Granatum Fruit Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Acacia Farnesiana Flower Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctorius Seed Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**.

*składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych.
**pochodzące z naturalnych olejków eterycznych.

 Garnier, bothanic therapy żurawina i olejek arganowy (klik)

To najnowsza opcja ze wszystkich, które tu pokazuję. Aktualnie mam tę odżywkę pod prysznicem, a kupiłam ją, bo moje włosy lubią się z olejkiem arganowym. Używam jej na co dzień, gdy nie chce mi się kombinować. Ładnie dyscyplinuje włosy, są miękkie i błyszczące, ale bez efektu wow.

Skład : Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Quaternium-80, Glyceryl Stearate, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Seed Oil, Hydroxycitronellal, Argania Spinosa Oil/Argania Spinosa Karnel Oil, Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Propylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional Citronellol Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (F.I.L C 29240/1).



Gliss Kur, Liquid silk (klik)

Naprawdę ją lubiłam! Ta wersja odżywki w sprayu sprawdzała mi się najlepiej i bardzo żałuję, że nie mogę jej używać - po prostu za każdym razem dostaję mocnego kataru i kicham. Wracając jednak do działania : włosy miękkie, błyszczące, dociążone i znacznie łatwiej się rozczesują! 

SkładAqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Hydrolyzed Silk, Sericin, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Cetrimonium Chloride, Parfum, Sodium Benzoate, Limonene, Phenoxyethanol, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Linalool, Cl 17200.

O'Herbal, odżywka do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu (klik)

Moje włosy po niej niesamowicie się błyszczały i jakoś tak.. fajnie kręciły. Jest to odżywka treściwa i gęsta, więc może też obciążyć włosy do tego skłonne. Moja pełna recenzja tutaj - >klik 

Skład :   Aqua, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Ppg-3 Caprylyl Ether, Panthenol, Lactic ?cid, Linum Usitatissimum Seed Extract*, Olea Europaea Fruit Oil*, Hydrolyzed Milk Protein, Triceteareth-4 Phosphate, Caprylic/Capric Triglyceride*, Disodium Edta, Glycerin*,  Parfum, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Coumarin. * składniki pochodzenia naturalnego
 
 Natura Siberica, rokitnikowa odżywka do włosów normalnych i suchych, intensywne nawilżenie (klik)

Kupiłam ją tylko dlatego, że chcę kupić maskę z tej serii i.. sukces! Odżywka sprawdziła się u mnie super jako taka opcja do szybkiego mycia, na co dzień. Włosy były sypkie, odżywione i miękkie! A to wszystko bez obciążenia. :) Moja pełna opinia o niej - >klik 

SkładAqua, Cetearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Cetrimonium CHloride, Dimethiconol, Dimethicone Crosspolymer, Panthenol, Behentrimonium Chloride, Lauryl Glucoside, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Pinus Sibirica Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Anemonoides Altaica Extract, Cetraria Nivalis Extract, Pinus Pumila Needle Extract, Pulmonaria Officinalis Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium PCA, Sodium Lactate, Argginine, Aspartic Acid, PCA, GLycine, Alanine, Serine, Valine, Proline, Threonine, Isoleucine, Histidine, Phenylalanine, Retinyl Palmitate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopherol, Biotin, Folic Acid, Cyanocobalamin, Niacinamide, Pantothenic Acid, Pyridoxine, Riboflavin, Thiamine, Yeast Polypeptides, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl Betaine, Pineamidopropyl Betaine, GLycerin, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Citric Acid, Parfum, CI 19140, CI 15985.



Maski



 Isana, kuracja do włosów zniszczonych oil care (klik)

Absolutny hit. Uwielbiam tę maskę. Widzę, że zmieniła opakowanie, ale porównując skład to wciąż ta sama maska, czyli.. pięknie dociążająca, nawilżająca i sprawiająca, że włosy są mega błyszczące! Pisałam o niej recenzje tutaj - >klik

Skład :   Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Propylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Quaternium-87, Argania Spinosa, Kernel Oil, Parfum, Citric Acid, Sodium Citrate, Limonene, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate.

Alterra, maska do włosów suchych i zniszczonych (klik)

Sprawdza się u mnie lepiej niż odżywka, bo mocniej dociąża i nawilża. Wciąż jednak nie jest to ciężki kaliber, który obciąża i do tego ma fajny skład!

Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol, Alcohol*, Glycine Soja Oil*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Sodium Lactate, Carthamus Tinctorius Seed Oil*, Ricinus Communis Seed Oil*, Parfum**, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Punica Granatum Fruit Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Acacia Farnesiana Flower Extract*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annus Seed Oil, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**.

*składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych.
**pochodzące z naturalnych olejków eterycznych.

Garnier fructis, oil repair 3 butter  (klik)

To jest naprawdę gęsta i ciężka maska! Ma konsystencje maślaną, mocno dociąża i odżywia włosy. U mnie spisuje się świetnie jako domknięcie nawilżenia lub taki zastrzyk dla włosów, gdy chcę mieć good hair day. Lubię również odżywkę z tej serii, choć nie umieściłam jej tutaj. 

Skład : Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil/Coconut Oil, Cetyl Esters, CI 19140/Yellow 5, CI 15985/Yellow 6, Niacinamide, Saccharum Officinarum Extract/Sugar Cane Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydroxypropyltrimonium Lemon Protein, Phenoxyethanol, Tridecet-6, Chlorhexidine Digluconate, Simmondsia Chinensis Seed Oil/ Jojoba Seed Oil, Limonene, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linalool, Beznyl Alcohol, Beznyl Salicylate, Benzyl Cinnamate, Amodimethicone, Isopropyl Alcohol, Pyrus Malus Fruit Rextract/Apple Fruit Extract, Pyridoxine HCI, Geraniol BHT, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Butyrospermum Parkii Butter/ Shea Butter, Citronellol, Citral, Citrus Limon Peel Extract/Lemon Peel Extract, Coumarin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Sweet Almond Oil, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance (F.I.L. CI 191249/1).


Mam nadzieję, że moje krótkie recenzje w czymś wam pomogą! Sama planuję kupić kilka produktów podczas tej promocji. Trwa ona od 10.03 do 19.03. Pamiętajcie, że należy kupić 4 różne produkty (czyli np odżywki z różnych serii), żeby rabat się naliczył.

Koniecznie daj znać co Ty planujesz kupić!

Buziaki
Oktawia 

Wszystkie zdjęcia produktów oraz składy pochodzą ze strony www. rossmann. pl 

39 komentarzy:

  1. W sumie jeszcze nie podjęłam decyzji czy będę korzystała z tej promocji. Ostatnio w boxie dostałam znowu szampon, a poprzednio odżywkę więc zapasów ciągle mi nie ubywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nie mam juz tak duzych zapasow wlosowych, wiec dla mnie promocja w punkt!

      Usuń
  2. Gliss kur jest niesamowita a ta z garniera niestety u mnie poległa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mocno przesuszone wlosy na pewno bedzie za slaba :) ja mam na oku jeszcze jedna wersje tej odzywki

      Usuń
  3. Swego czasu lubiłam Gliss Kura :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka z Alterry to też mój ulubieniec, sporo opakowań zużyłam :) Uwielbiam też odżywki Garniera z serii Ultra Doux. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość dużo kupuję masek i odżywek do włosów, więc sporo ich już wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kupuje i zuzywam duzo, przy dlugich wlosach to chyba normalne :D

      Usuń
  6. Kiedyś bardzo lubiłam te spraye z Giss Kurr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę oryginalna i powiem, że ja też najbardziej z tych lubię Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niska cena, a fajne sklady i oczywiscie latwa dostepnosc :D

      Usuń
  8. Widzę kilku moich ulubieńców! Maska oil repair 3 butter to dla mnie prawdziwa rewelacja, świetnie nawilża moje przesuszone końcówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ją aktualnie pod prysznicem :D

      Usuń
    2. Ja też :D ale powoli się kończy, więc trzeba będzie kupić kolejną. Muszę też przetestować inne maski Fructis, może mają jeszcze coś fajnego.

      Usuń
  9. I ja lubię niektóre Twoje propozycje :) Dobrze, że Rossman daje nam duży wybór kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, ze wciaz wprowadzaja nowe marki! :) i to z ciekawymi skladami :D

      Usuń
  10. Tak sie zdarzylo, ze po zadna jeszcze nie siegnelam

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko 3, ale mój hit to O'Herbal :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętajmy, że również suplementy diety są odżywkami. Odpowiednio dobrane witaminy, czy zioła mogą zrobić dla nas naprawdę wiele, o czym przekonała się "na własnej skórze" moja żona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to oczywiste, choc ja jestem zwolenniczka uzupelniania witamin z pozywienia :)

      Usuń
  13. Niektóre z nich miałam :) Ta rokietnikowa odżywka Natura Siberica jest na mojej zakupowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi od kosmetyków Alterry z granatem strasznie włosy wypadają, nie mogę ani szamponu, ani maski używać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele moich koleżanek używa kosmetyków Alterra, a ja jeszcze NIC z tego nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się skusić na jakąś nową maskę. 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię promocje rossmanna, ale z tej promocji jednak nie skorzystałam jeszcze.. Widzę że twoje zakupy jak najbardziej udane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... ale to nie są moje zakupy. Te pokazywalam tylko na instastories :)

      Usuń
  18. Ja zaczęłam stosować szampon fryzjerski i z niego jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio tez uzywalam fryzjerskiego - z Kemona! swietny produkt

      Usuń
  19. ta maska Isana z olejkami to ta sama co była w tubie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem tak - porownalam sobie sklady i bylo to samo. :D

      Usuń
  20. Ja się jednak skusiłam :) zrobiłam drobne zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama tez skorzystałam z promocji w rossmanie szukałam czegoś co „przytwierdzi” moje włosy bo lecą garściami i pomógł szampon ze szkrzypem i odżywka O Herbal z której jestem jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger