Nowości grudnia! Benefit, Mbrush, Nuxe..

Hej!

To już ostatnie nowości w tym roku i zarazem ostatni wpis.. W 2018 mam nadzieję, że wrócę ze zdwojoną siłą. Większość produktów dostałam w prezentach świątecznych, a sama kupiłam sobie może z dwie rzeczy. Rodzina też nie wspiera mojego ograniczania się :P


1. Neutrogena, Visibly clear krem i żel oraz ręczniczki Tami




Produkty z Neutrogeny udało mi się wygrać na instagramie u Nataliebeautyyy. W paczce znalazłam trzy kosmetyki z tej linii, krem, żel oraz peeling, ale ten ostatni powędrował już jednej ze zwyciężczyń w konkursie na moim insta :D sama bym go nawet nie zaczęła jeszcze przez długi czas, a zawsze się cieszę, gdy mogę się z wami czymś podzielić<3
Ręczniczki tami za to kupiłam sobie sama i jest to stały bywalec w mojej łazience

2. Zestaw Bomb cosmetics



Babeczki ze zdjęcia niestety nie są jadalne - to kule do kąpieli! A szkoda, bo cała paczuszka pachnie obłędnie. Zestaw dostałam od siostry na mikołajki, a w środku znajdują się dwie kule, jedna większa bomba, waniliowy żel pod prysznic i kokosowe mydełko :) Dobrze, że u rodziców mam wanne :D

3. Sephora collection, winter kisses



To również prezent, tym razem świąteczny od przyjaciółki. Te pomadki są malutkie, idealne nawet do kopertówki. Mają kolor, ale to wciąż pomadki w formie balsamów do ust. :)


4. Burberry Brit for her



To już prezent świąteczny, ale nie znałam tych perfum, nawet o nich nie słyszałam wcześniej. Przy pierwszym psiknięciu zapach wydał mi się średni, usiedliśmy później do stołu i znów powąchałam rękę - tym razem byłam bardzo zadowolona! Jest to bardzo rześka nuta, jednocześnie kwiatowa.. Znajdziemu tu limonkę, gruszkę, białą peonię, migdały.. :)

5.Zestaw z masłem shea



Dostałam ten zestaw właśnie do perfum powyżej. Znajduje się tu olejek do ciała, żel pod prysznic i masło do ciała. Wszystko z masłem shea :)


6. Nuxe, suchy olejek do ciała i perfumowane mleczko do ciała



Nuxe to znana marka, a ja jeszcze nic z ich kosmetyków nie używałam dlatego cieszę się, że znalazłam ten zestaw pod choinką! Szczególnie ciekawi mnie suchy olejek do ciała, bo widziałam jak pięknie wygląda na skórze, a z resztą - to ich kultowy kosmetyk!

7. Benefit, Hoola lite



Ile ja się namacałam tego bronzera w Sephorze.. jednak nigdy nie poniosło mnie na tyle, żeby go kupić. Chciałam miniaturę, ale niestety jest dostępna tylko standardowa Hoola.. Mój facet miał już chyba dość tych zachwytów i ciągłego chodzenia do szafy Benefit, bo mój wymarzony (chyba tak już mogę powiedzieć :P) bronzer znalazłam pod choinką, a wraz z nim..

8. Mbrush, 02,04 i 09 



...pędzle, do których wzdychałam od dawna! Nie oszukujmy się, są one bardzo drogie i szkoda mi było kupić je sobie tak o. Marzyłam właśnie o 02 i 09, ale ostatecznie mój facet kupił mi basic face set w którym jest też 04. ah.. czy one nie są piękne? i takie miękkie!

9.Ziaja, zestaw oliwkowy



To już prezent od siostry, zestaw w którym znajdowało się mleczko do ciała, krem do rąk i paznokci oraz mydło pod prysznic. Super, bo pielęgnacje Ziaji lubię (oprócz tego do twarzy :P).


10. Kula z Douglas



To również prezent od siostry! Piękna kula, która cudownie pachnie, a w środku..


Krem do rąk, masełko do ust i dwie kule do kąpieli. :) Wszystko pachnące jabłkiem toffie <3


11. Mini żele z Douglas



To również część paczki od siostry! Pięć żeli pod prysznic, dość małych, o pięknych zapachach : Jabłko toffie, migdał z miodem,  kokos wanilia, malinowy makaronik i wata cukrowa!


12.Charlotte Cho, Sekrety urody Koreanek



Chyba jako jedyna blogerka nie miałam tej książki! Na szczęście moja siostra wiedziała o tym i w końcu mam ją i ja! Zgłębiam już wiedzę o wszelkich koreańskich rytuałach i niedługo będę się z wami dzielić informacjami! :)

13. Kobo, rozjaśniający mixer do podkładu



Po świętach wybrałam się też do Natury, bo u siebie mam daleko, a w mieście rodzinnym jakoś mi po drodze.. niestety dużo rzeczy, które chciałam kupić, było wyprzedane, ale złapałam w końcu ten mixer! Ciekawe jak się ma do mojego ulubieńca z Nyx. A dlaczego kupiłam 2? Jeden będzie dla was! :)

Uf, znów sporo tego! Dajcie  mi znać w komentarzu czy szalałyście na wyprzedażach w tym miesiącu, a może bliscy też was tak dobrze znają i podarowali wam kosmetyki? :)

Życzę wam, aby 2018 był znacznie lepszy niż kończący się 2017. Ten rok nie był dla mnie najlepszym rokiem, szczególnie pod koniec, ale.. cieszę się tym co mam i jak jest! Szczęśliwego Nowego Roku!

Buziaki
Oktawia  

17 komentarzy:

  1. wszystkie kosmetyk to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale fajnie się prezentują, Udanych testów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych nowości! Te cuda z Neutrgeny mnie kuszą :) Z olejku Nuxa na pewno będziesz zadowolona, jest cudowny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile kosmetyków! :O
    O marce Nuxe pierwsze słyszę, maleńkie żele z Douglas są przeurocze, a Ziaję bardzo, ale to bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, a myslalam ze juz wszyscy mieli cokolwiek z Nuxe :D

      Usuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w 2018! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Mnóstwo fajnych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  7. MBrush też mi się marzy. A książkę Charlotte Cho znam, bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja baaardzo lubię ten krem z Neutrogeny, nawet o nim kiedyś pisałam ;)
    A pędzle....... pozazdrościć... ;)
    A i jestem bardzo ciekawa tego mixera, ja już sobie nie wyobrażam mojej "toaletki" bez tego z NYXa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez kocham ten z Nyx! ale dla mnie jest ciezko dostepny :C

      Usuń
    2. A w internecie patrzyłaś?
      Tu w Niemczech też go nie było w drogeriach, więc zamówiłam go przez internet. Na szczęście od niedawna jest już dostępny stacjonarnie.

      Usuń
  9. ale świetne kosmetyki:) słodziutkie są te mini pomadki z Sephory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego :) miłego testowania ;) No to chłopak zrobił Ci extra prezent z tymi pędzlami i bronzerem :) książkę już czytałam jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ u Ciebie obłędne nowości, chyba nie widziałam lepszych :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger