Najciekawsze kosmetyczne zestawy prezentowe na Święta! Co warto kupić na prezent?

Hej!

Przygotowania do świąt pełną parą, a sklepy zasypują nas nowymi promocjami, ofertami.. Co wybrać, żeby przy okazji nie oszaleć? Przygotowałam według mnie najciekawsze zestawy prezentowe typowo pod choinkę. Starałam się, aby były to produkty łatwo dostępne również stacjonarnie, więc w zestawieniu są tylko zestawy tylko ze sklepów, które są popularne w całym kraju.  Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam w tym zakupowym szaleństwie!

 

 



Belief     Cena : 89zł
 Cukierek z bestsellerami marki! W środku jest aż pięć minisów : pianka do mycia twarzy, tonik, serum, krem do twarzy i krem pod oczy. Moim zdaniem prezent jest z serii tych bezpiecznych - można go podarować niezależnie od wieku, nie trzeba też znać preferencji czy typu cery obdarowywanej osoby, bo te kosmetyki są po prostu nawilżające.

Origins   Cena: 149 zł
 Aż sześć produktów do pielęgnacji , po 15 ml każdy! I wszystko w pięknym cukierku :) Mamy tutaj : maskę oczyszczającą Clear Improvement, krem pod oczy Ginzing, delikatna dermabrazja modern friction, krem do rąk Make a difference, żel nawilżający do twarzy Ginzing i żel do mycia twarzy Checks and Balances. Super zestaw dla pielęgnacyjnych freaków :)

Marc Jacobs  Cena : 79zł
Bardzo elegancki cukierek zawierający kultową maskarę i szminkę w uniwersalnym odcieniu. Oba produkty to minisy. W zeszłym roku kupiłam go na prezent (motywem przewodnim na crakerze była panterka) i osoba obdarowana była bardzo zadowolona. Ucieszą się z tego zestawu zarówno mama, babcia jak i przyjaciółka.


Sephora favourites beauty essentials Cena : 129 zł
Hity z perfumerii Sephora! Fajny zestaw np dla nastolatki, bo mamy tutaj wszystkiego po trochu, czyli : oczyszczająca, bąblująca maska w płachcie z Glamglow, plastry oczyszczające na nos marki Sephora collection, miniatura pianki do mycia ciała  z Rituals z serii Ritual of Sakura (moim zdaniem najpiękniej pachnąca seria!), mini rozświetlacz w płynie w odcieniu Opal z Becca, mini lakier do paznokci Malaga Wine z OPI, mini tusz do rzęs Better Than Sex od Too Faced, mini eyeliner z KVD, mały primer Hangover z Too Faced oraz pełnowymiarowa, matowa kredka do ust w odcieniu Cruella z Narsa.

 Sephora favourites Korea Selection Cena : 129zł
Zestaw dla fanek koreańskiej pielęgnacji, sprawdzi się niezależnie od wieku. W środku znajduje się pięć pełnowymiarowych produktów : maska w płachcie awokado i maska w płachcie seaweeds od TonyMoly, płatki pod oczy z Kocostar, maska gumowa Shake&Shot nawilżająca z DrJart+ oraz maseczka oczyszczająca pory black space z the OOZOO (gdzie esencje wciska się przed nałożeniem!). Oprócz tego są też super minisy : nawilżający krem do twarzy z Belief, stick oczyszczający z Caolion, black sugar splash mask ze Skinfood oraz dyniowa maseczka oczyszczająca ze złotem z Too Cool For School.

 Biotherm Cena 59zł
Dość uniwersalny zestaw miniatur dla mężczyzn. Myślę, że można go podarować zarówno młodszemu bratu i dziadkowi. Mój facet dostał ten set z dwa lata temu i był z niego zadowolony. Są tutaj : pianka do golenia (50ml) żel do mycia twarzy (40ml) oraz krem-żel nawilżający (20ml). Moim zdaniem te pojemności, szczególnie jak na miniatury są naprawdę spoko - wystarczą zdecydowanie na więcej niż dwa użycia.

Boss Bottled Zestaw Cena 295 zł
To jedyne perfumy w całym zestawieniu, ale nie mogłam ich nie umieścić. Kupuję któryś z zestawów przynajmniej raz w roku. :) Uwielbiam je i gdybym miała wąchać jedne męskie perfumy do końca życia to na pewno byłyby to te! zestaw z żelem pod prysznic wydaje mi się być najlepszą opcją, ale jest też dostępna wersja z dezodorantem. Jeśli 50ml perfum to według was za mało, jest również dostępny zestaw z żelem i dezodorantem wraz ze 100ml butelką perfum, ale w wyższej cenie. Wszystkie zestawy kosztują tyle, ile sam zapach w tej pojemności.

Dr Irena Eris Platinum Cena 149zł
Zestaw raczej dla taty lub dziadka, myślę że jest dedykowany dojrzałym mężczyzną. W środku są trzy produkty : szampon zagęszczający włosy, krem regenerujący na noc i balsam po goleniu. Wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe. 






 the Ritual of Sakura Cena 299zł
Największy z zestawów (ale mniejsze można złapać w znacznie niższych cenach!) wydaje mi się być najciekawszy, bo produktów w środku jest naprawdę dużo! Jest pianka pod prysznic, peeling do ciała, mgiełka do pościeli i ciała, balsam do ciała oraz coś ekstra czyli świeczka i herbatka. Dla mnie ta wersja zapachowa jest najpiękniejsza, w zeszłym roku przyjaciółka kupiła ją mamie z mojego polecenia i mój chłopak również kupił ją dla swojej mamy. Obie kobiety były naprawdę zachwycone zarówno zapachem jak i działaniem.

Dr Irena Eris Neometric 50+ Cena 189zł
Pomysł na prezent dla mamy lub babci, który również sama kupiłam w tym roku na prezent. Są tutaj dwa kremy po 50ml : na dzień i na noc, oraz 7 sztuk kapsułek. Jeśli chciałybyście kupić np tylko jeden krem to każdy kosztuje.. około 150zł! :) Więc zestaw z rabatem -20% jest w cenie jednego kremu :D

Foreo Here&there Cena 599zł
Dwie szczoteczki w cenie Luna mini 2! Czyli Luna play wychodzi jako gratis :) Wiem, że wiele osób szaleje za tymi szczoteczkami,a zdecydowanie nie jest to tania zabawka. Może Święta to właśnie dobry moment, żeby poprosić Mikołaja o taki gadżet?

Hypnose Doll Eyes Lancome Cena : 155zł
Kultowy tusz z czarną kredką i piękną, różową pomadką. Są różne wersje tego zestawu, ale ta wydaje mi się najbardziej uniwersalna. Cały zestaw kosztuje tyle, co sam tusz, a dodatkowo jest w uroczym, różowym opakowaniu!

Origins Skin Matte Moisturizer Cena 145zł
Zupełnie nie wiem dlaczego, ale ten zestaw nagle nie jest już dostępny online. Widziałam go jednak stacjonarnie, więc może tam uda wam się go złapać! W cenie kremu są tutaj trzy produkty do twarzy po 15ml każdy! Ta seria matuje skórę, jednocześnie dbając o jej nawilżenie. 

Plaisir Box Voyager Cena 159zł
Zestaw trzech mini paletek od Zoevy! Idealne w podróż, małe i świetnie skomponowane. Każda z nich ma po sześć cieni. Z takiego zestawu ucieszy się zarówno osoba która raczkuje w makijażu, jak i ktoś zaawansowany. Dwie paletki to minisy kultowych Cocoa Blend i Caramel Melange, a trzecia to nowość Spice of Life - równie piękna!


 Enchanted Glow Becca Cena 149zł
Coś dla sroczek! Trzy mini rozświetlacze w odcieniach : Opal, Moonstone i C Pop. A wszystko w przepięknym opakowaniu, naprawdę cieszy oko.


torcik z Benefit Cena 219zł
Wybrałam moim zdaniem najciekawszy z torcików, bo jest ich kilka. W tym znajdują się : kultowa Hoola, baza Porefessional, tusz do rzęs RollerLash i rozświetlacz w płynie HighBeam. Wydaje mi się, że są to pełnowymiarowe produkty, wiec cena jest jak najbardziej korzystna! Z każdego z tych produktów z chęcią bym korzystała. No i to opakowanie w kształcie torta - cudo.

Nars Little Fetishes Orgasm Cena 99zł
Dwie miniatury kultowego Orgasmu : róż do policzków i pomadka. Podobno to kolor, który pasuje każdemu :)

Charming hands set Sephora collection Cena 49zł
W zeszłym roku kupiłam zestaw z liskiem dla babć i obie były zadowolone! Jest tutaj maska na dłonie, krem do rąk kokosowy i mały ocieplacz. A wszystko z uroczym motywem sówki. Moim zdaniem to bardzo uniwersalny prezent, który ucieszy każdą kobietę.


Dream Queen Makeup Collection TooFaced Cena 259zł
Świetny zestaw dla osób, które dopiero zaczynają, ale również i dla tych zaawansowanych! A myśląc praktycznie będzie też fajny do podróży. Jest tutaj paleta, w której są raczej zachowawcze kolory cieni do oczu, ale kilka z nich się wyłamuje np piękna błyszcząca zieleń! Do tego po prawej znajdują się produkty do twarzy : dwa róże, rozświetlacz i bronzer. Dodatkowo w zestawie jest mini tusz Better Than Sex, błyszczyk w odcieniu Pink Swan, mini mgiełka do utrwalenia makijażu Hangover i piękna kosmetyczka.

High on Lashes Clinique Cena 99zł
Clinique co roku wypuszcza naprawdę wiele zestawów i mogłabym tu umieścić je wszystkie, ale wybrałam akurat ten z tuszem High Impact Mascara, który bardzo lubi moja mama i właściwie od dawna sięga już tylko po niego. Nie uczula jej, a miała z tym duży problem przy tuszach typowo drogeryjnych. Tutaj dodatkowo jest świetna, czarna kredka i mini balsam do demakijażu!


Zestaw do włosów Biowax Cena 25zł
Kto nie kocha mango? Ja mogłabym mieć połowe kosmetyków kokosowych, a połowę właśnie mango :D Ta seria z Biowax jest wyjątkowo chwalona, więc cieszę się, że wypuścili zestaw świąteczny. Jest tutaj szampon, odżywka i maska, czyli coś, co się przyda każdej kobiecie!

 Miya zestaw róża Cena 36,99zł
Kocham tę esencję na równi z kokosową. Sama chciałam spróbować właśnie kremu i zamierzałam kupić zestaw, ale u mnie wszędzie już wykupiony. Mam nadzieję, że uda wam się go złapać! Sprawdzi się zarówno dla nastolatek jak i dorosłych już kobiet :)

Orientana ze śluzem ślimaka Cena 85zł
Bardzo lubię kosmetyki tej marki i choć tych konkretnych nie miałam, to wiem że ślimak może działać cuda! W tym pięknym secie jest krem do twarzy i pod oczy oraz urocza bransoletka.


Vianek zestaw nawilżający Cena 29.99 zł
Niby set dedykowany cerze suche i wrażliwej, ale nawilżenia potrzebuje każda cera. Moim zdaniem to świenty zestaw np dla siostry czy przyjaciółki, ale również dla mamy! Jest tutaj tonik oraz krem na noc.

Zestaw winogronowy Biolaven  Cena 29.99zł
 Ten płyn micelarny jest ulubieńcem wielu, a oprócz niego w zestawie jest krem do twarzy na dzień. Są to kosmetyki do każdego rodzaju skóry, a sam set jest bardzo uniwersalny. Myślę, że to też może być pomysł nawet na prezent na klasowe paczki świąteczne :)

Klikając w nazwę przekieruje was bezpośrednio do konkretnego zestawu!
Jak widzicie są tu głównie dwie drogerie - Sephora oraz Natura. Nie jest to żadnej post sponsorowany, po prostu tam znalazłam najciekawsze oferty i każdy z tych zestawów bym z przyjemnością kupiła dla kogoś z rodziny lub sama dostała! Niestety zestawy w Douglas na stronie internetowej mnie nie powaliły, tak samo te z Rossmanna. Być może stacjonarnie jest szersza oferta, ale starałam się wybrać tak, żeby można było kupić zarówno online, jak i stacjonarnie produkty. Niestety niektóry zestawy z Sephory są już niedostępne na stronie, ale spokojnie można je kupić stacjonarnie - na stronie też można łatwo sprawdzić dostępność w najbliższej dla was perfumerii.

Mam nadzieję, że wpis wam się spodobał i skorzystacie z moich propozycji!
Buziaki
Oktawia

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większością z nich bym nie pogardziła ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne zestawienie prezentowe :D Dużo dla mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie, ze udalo mi sie wybrac zestawy, ktore sie jeszcze nie wszystkim opatrzyly! :D

      Usuń
  4. Świetne zestawienie, wszystkie zestawy mnie bardzo mocno kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku jest tyle rewelacyjnych zestawów, że naprawdę jest ciężko wybrać ten najlepszy. Sephora się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. później sobie mysłalam.. kurcze, a moglam dac to, a jeszcze to.. :D naprawde, wybor jest ogromny

      Usuń
  6. Warto też pomyslec o sobie bo w zestawach zawsze taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, zestawy to świetna sprawa. :) Ja skusiłam się na zestaw Belif i matujący Origins oraz jeszcze 3 inne tu nieobecne. Jeszcze mam ochotę zakupić, ale to może po świętach, jak będą obniżki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na kilka zestawów sama bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. już się skusiłam na naturalne zestawy z kilku firm, dla siebie i dla rodziny, żadnej chemii! wysłałam już bożonarodzeniowe paczki z anglii do polski, więc przed świętami na pewno dojdą, liczę że wszyscy się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger