Pomysł na prezent dla niej ! Propozycje z Douglasa i Sephory

Hej! 

Święta już bliżej, niż dalej i jak co roku pojawia się pytanie : Co ja mam kupić mamie? Co kupić siostrze? Co kupić babci? Co ja chciałabym dostać? :D i nie powiem, że znam odpowiedzi na te pytania. Ba! Mówi się, że podobno trzeba naprawdę dobrze znać obdarowywaną osobę, żeby kupić jej trafiony prezent. No ok, a jeśli ta osoba dosłownie wszystko co wymyśliłyśmy ma? Wiem wiem, prezenty od serca.. ale jest tyle fajnych i ciekawych pomysłów na prezenty ze strefy beauty, że dla każdego coś się znajdzie! Przygotowałam dla Ciebie zestawienie produktów, które uważam za ciekawe i które świetnie sprawdzą się jako podarunek świąteczny. Zakres cen jest różny, tak aby pasował do każdego budżetu, a przy każdym produkcie podałam link gdzie można go znaleźć :).


zestaw Estee Lauder Blockbuster 450zł



Kupiłam taki set mamie w zeszłym roku i to był strzał w 10! Jest tu wszystko, bo w środku znajduje się i kolorówka, i pielęgnacja:

- Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II, 30 ml
- 2 paletki Pure Color Envy Sculpting EyeShadow Compact, każda zawierająca 9 cieni i 1 róż w każdej paletce
- Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara, 8 ml
- 3 pełnowymiarowe pomadki Pure Color Envy Lipstick w odcieniach 420 Rebellious Rose, 130 Intense Nude i 333 Persuasive
- Pure Color Envy Lip Gloss w odcieniu 110 Discreet Nude
- Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery, 5ml
- Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Cell Power Creme, 7ml
- Gentle Eye Makeup Remover, 100 ml 


A wszystko zapakowane w tę piękną, porządną kosmetyczkę - a raczej mini kuferek. Prezentuje sie to obłędnie, a do tego większość produktów jest pełnowymiarowa lub są to duże miniatury. Gdyby kosmetyki kupić osobno to sama ich wartość wynosi około.. 2000zł!
Moja mama co jakiś czas wspomina o tym zestawie mówiąc, że to był naprawdę piękny i luksusowy prezent. Kosmetyczki używa na każdy wyjazd, bo jest spora i elegancka, ma rączkę więc może służyć jako osobny mały bagaż. 
Online go nie ma, ale widziałam ich sporo w Douglasie. (zostawiam jednak link -> klik

Zestaw pielęgnacyjny od Rituals 



Taki zestaw podarowałam zarówno bliskiej osobie i takiej, której preferencji aż tak nie znam. Obie zachwycone! Te kosmetyki pachną pięknie - szczególnie ta seria podoba się mi i moim bliskim. Oczywiście jeśli masz okazję to polecam powąchać gdzieś w perfumerii. Rituals wypuszcza co roku kilka zestawów z każdej serii, a ja dla przykładu pokazuję wam mniejszy gdzie są trzy produkty : 

 - pianka pod prysznic 50ml
-peeling do ciała 
- krem do ciała 70ml

I on kosztuje 69zł (klik), natomiast w takim za 129 zł (klik) znajdują się : 



- krem do ciała  70ml, 
- pianka pod prysznic 200ml , 
-mydełko do rąk w płynie 300ml 
- peeling do ciała  125 g

Taki set będzie fajny dla nastolatki, dla przyjaciółki, dla mamy czy babci! To dość uniwersalny prezent o ile wiecie, że dana osoba nie jest wrażliwa na zapachy i że te nuty zapachowe przypadną jej do gustu :) 


Sephora favorites Beauty Essentials 129zł



Co roku Sephora wypuszcza takie sety, a ten wydaje mi się naprawdę uniwersalny! Spokojnie można go podarować nawet osobie, której preferencji nie znamy zbyt dobrze. Zestaw zawiera: 

- Matowa pomadka do ust A Lipstick Matte - Kiss, Anastasia Beverly Hills (1.3g - Format podróżny)
- Delikatna baza pod makijaż Mini POREfessional Pearl Primer Benefit Cosmetics (7,5 ml - Format podróżny)
- Gumka do włosów ORIGINAL Love Charm Edition, invisibobble®
- Tusz do rzęs A Big Go Go Go Home - Black Trooper, Kat Von D (2,5 g - Format podróżny)
- Myjąca pianka pod prysznic The Ritual of Ayurveda Foaming Shower Gel (50 ml - Format podróżny )
- Maseczka w płachcie do twarzy z Liczi, Sephora Collection (22 g)


Myślę, że są tu kosmetyki ciekawe i dostosowane do większości : ja z przyjemnością spróbowałabym pianki do mycia Rituals, do tego gumki zawsze się przydają, a tusz do rzęs do must have w domu! :D
Zestaw dostępny tu -> klik

Tusz do rzęs w świątecznym wydaniu Too Faced Better than sex 55zł



Świetny dodatek do paczki, ale też sprawdzi się jako samodzielny prezenty typowo świąteczny na przykład dla przyjaciółki! Kultowy tusz  w wersji mini w pierniczku wygląda naprawdę uroczo, a dostać go można tu -> klik

Zestaw do brwi Benefit Great Brows Basics 185zł


Wszystkie zestawy z Benefitu są urocze, ale to te do brwi są według mnie najciekawsze! Przyda się każdej kobiecie - tej biegłej w makijażu i tej rozpoczynającej przygodę. W zeszłym roku dostałam cały set z produktami do brwi Benefit i uważam, że to naprawdę wysoka jakość produktów, a zestaw się po prostu opłaca. Tutaj znajdują się kredka do brwi precisely (cienki rysik) i goof proof (grubszy rysik) w wersji mini oraz żel gimmie brow :) A wszystko w eleganckim opakowaniu, do kupienia tutaj - > klik

Lancome Świąteczny zestaw Hypnose 155zł



Cztery tusze w takiej cenie? Dla mnie to bardzo uniwersalny pomysł na prezent, ale także można podzielić zawartość między 4 osoby :) Fakt, że w środku tylko jeden tusz jest pełnowymiarowy, a trzy są w wersji mini, ale wciąż będzie to fajna niespodzianka, albo nawet dodatek do paczki. Tusze dostępne są tutaj - >klik

Zestaw do spania This Works 185zł



Set dla osoby zestresowanej, przepracowanej lub mającej problemy ze snem. W zestawie jest spray do psiknięcia na poduszkę oraz olejek - podobno uzupełniają się i wykazują działanie relaksacyjne i kojące. Do zestawu dołączona jest maska na oczy. Jest też wersja z produkatmi mini, która kosztuje 62zł (klik).Link do zestawu - > klik 

Zestaw perfum, np Michael Kors Wonderlust (276 aktualnie w promocji ) 345zł 



 Jako przykład wybrałam te perfumy, bo to aktualnie mój ulubiony zapach i.. nie znam osoby, której by się nie podobał! A dodatkowo osobiście znam dwie panie, które sobie go sprawiły po tym jak go na mnie wywąchały :D Wszystkie takie zestawy się bardzo opłacają, tu są perfumy 50ml plus balsam do ciała pełnowymiarowy i.. na promocji kosztuje aktualnie mniej, niż ta sama pięćdziesiątka solo (bo 50ml kosztuje 292!) a Wszystko w eleganckim pudełku. Link do zestawu - > klik

Clinique set pep start 160zł (aktualnie 127!)



Używałam dwóch produktów z tego zestawu - kremu i maseczki, i oba szczerze lubię i polecam! Szczególnie dla nastolatki i młodych kobiet! Pojemności są naprawdę super, bo krem nawilżająco wygładzający ma 50ml, żel do mycia twarzy 30ml, a maseczka 12ml :) Plus jest do tego kosmetyczka! Link do zestawu - > klik

Foreo fofo w zestawie 399zł 


Mam fofo i kupiłabym ją ponownie! Dostałam ją na urodziny w sierpniu i szkoda, że wtedy nie było takich zestawów :D Jest tu fofo, do tego pianka do mycia twarzy, a wszystko zamknięte w ślicznym bidonie. Jeśli czaisz się na szczoteczkę z Foreo, to to jest swietna okazja - > klik

Zestaw pielęgnacyjny Dr Irena Eris Telomeric 159zł


W zeszłym roku kupiliśmy z chłopakiem jeden zestaw z Dr Ireny Eris na prezent i był to strzał w 10, bo produkty sprawdziły się świetnie, a samo pudełko naprawdę pięknie się prezentuje. To propozycja dla mamy, cioci, czy babci, do kupienia tu - > klik

Bonus!

Suszarka do włosów Philips HP8281 350zł


Mam ją od kilku lat, właściwie dostałam ją zaraz po tym jak pojawiła się na rynku i.. w każdym momencie powtórzyłabym prośbę o tę suszarkę, albo kupiłabym ją sobie sama! Nie mam zbyt dużego rozeznania w sprzętach tego typu, jednak mam grube i gęste włosy (można zobaczyć o TU), które bardzo długo są mokre. Jestem zmorą fryzjerów, bo suszenie trwa zawsze dłużej niż u większości klientek.. Ale ta suszarka odmieniła moją zmorę suszenia włosów! Jest szybko (mam wrażenie, że sama w domu wysusze szybciej włosy niż jak robi mi to fryzjerka w salonie) co jest dla mnie turbo ważne, ale też istotna dla mnie jest kwestia regulacji nawiewu. Jest chłodny nawiew i ciepły, ale.. ma tez tryb, gdzie sama dobiera temperature! Zawsze na nim suszę, i przy mokrych włosach jest on chłodny (żeby ich nie niszczyć), a później robi się coraz cieplejszy :) Plus suszarka ma jonizację, czyli sprawia, że włosy są gładkie i nie wyglądam jak pudel :D 
Jest duża, jest trochę ciężka, ma długi kabel no i.. jest piękna! Nie widzę w niej wad i po kilku latach działa tak samo świetnie. Można ją kupić np tu -> klik


Podsyłam też moje zestawienie z zeszłego roku - > klik , choć oczywiście większość z tych zestawów jest nie do kupienia, a linki nie działają, to jednak co roku asortyment jest podobny :)

Starałam się, aby zestawienie było uniwersalne i był różny przedział cenowy! Myślę, że spokojnie można znaleźć tu coś dla kobiety w każdym wieku :) Mam nadzieję, że wam się podoba! 

Buziaki
Oktawia 


Post nie jest przez nikogo sponsorowany, ani nie powstał w ramach wspolpracy. Powyższe linki nie sa linkami afiliacyjnymi

14 komentarzy:

  1. Piękne zestawy. Najbardziej podoba mi się kuferek z kosmetykami Estee Lauder :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawy wybrałaś! Ja oczywiście w pierwszej kolejności skusiłabym się na mój ukochany Rituals i Sakurę, od której jestem już uzależniona ;) Cały czas szukam jakiegoś dodatku do prezentu dla mojej Mamy i nie wiem czy nie podaruję jej miniatury BTS od Too Faced, uwielbia testować tusze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł – nie ukrywam, że inspirowałam się nim robiąc prezenty dla swoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawy! Niedawno też kupiłam sobie bardzo dobry zestaw kosmetyków z kartą podarunkową którą dostałam w prezent od siostry na swoje urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły na prezenty na dzień mamy! Chciałabym takie od córci dostać. Ale mojej mamusi szybciej na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy złożyłabym zamówienie. Ona kocha gotować i co chwilę dodatkowe akcesoria kupuje. Wiem że sporo jeszcze potrzebuje, a nawet jak może nie potrzebuje to po prostu lubi :D Z resztą dekoracje - lampiony, obrusy, podkładki też można w tym sklepie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już tylko kilka dni zostało, należy się pospieszyć z prezentami. Może fotoksiążkę sprezentować najbliższym? Fajny pomysł moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój to się śmieje, że dostanę masaż na ból głowy , bo ciągle na niego marudzę. W sumie myślał o karnecie, a ja wcale nie uważam, żeby to był zły pomysł. Wydaje mi się nawet, że takie coś idealnie by się mi sprawdziło. Mam tyle na głowie, chętnie bym ją odciążyła.

    OdpowiedzUsuń
  8. to czas najwyższy pomysleć o prezencie :) nadal się zastanawiam co wybrać... a wy jakie macie pomysły?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetykowy Zawrot Glowy , Blogger